Prema izjavama koje dolaze iz Mercedesa, na njihove performanse u Sao Paulu vrlo jak utjecaj ima nadmorska visina – više nego su očekivali. Staza Interlagos je na 800 metara nad morem što znači da je atmosferski zrak puno niži nego je na većini staza. Zato turbina mora raditi na većim okretajima kako bi motor imao dotok iste količine zraka kao na nižim visinama, što pod dodatno opterećenje stavlja kompletnu pogonsku jedinicu.

Iako nije toliko veliki problem kao u Meksiku (gdje je staza 2000 metara iznad mora), nadmorska visina je i u Brazilu zadala probleme Mercedesu. Valtteri Bottas je rekao kako je to najizraženije bilo u kvalifikacijama.

“Nadmorska visina ima veliki utjecaj. Vidjeli smo isto i u Meksiku, od top momčadi mi smo se najviše mučili. Posebno se razlika osjetila na brzini na pravcu, tu smo gubili mnogo vremena,” rekao je Valtteri.

Upitan je i je li iznenađen tempom koji je pokazao Red Bull, posebno na pravcima, što su prethodno istaknuli Lewis Hamilton i Sebastian Vettel.

“Bili su jaki u Meksiku te su jaki i ovdje. To smo očekivali, no nismo očekivali da ćemo mi ovoliko gubiti na pravcima. Očito su napravili veliki korak naprijed jer imaju vrlo efikasan turbo na ovim visinama. Možete reći da je iznenađenje, no uspjeli su uz efikasan turbo napraviti i dobru šasiju te sam siguran kako će i u utrci biti jaki,” dodao je Bottas.

Mercedesov tehnički direktor James Allison je objasnio razlog ovakve forme u Brazilu. Prema njegovom mišljenju, to je jedan kompromis kako bi momčad imala što efikasniji i brži paket na većini staza, a Meksiko i Brazil su iznimke koje se može “preživjeti” ako imate paket dovoljno brz na ostalim stazama.

“Pokušavate dizajnirati turbo i kompresor koji će biti dobri na većini staza tijekom cijele sezone. Možemo se nositi s drugačijim uvjetima ovdje i u Meksiku, no to stavlja turbo i kompresor pod dodatni napor. Zato radimo kompromis. Ako se prisjetite ranijih sezona, i tada smo imali malo slabije performanse na ovim stazama.”

“Pored toga, imamo probleme s pregrijavanjem prednjih guma. Nešto smo eksperimentirali i nakon trećeg treninga smo vidjeli kako smo pogriješili. Da smo možda ranije primjetili i shvatili pogrešku mogli smo imati veće šanse za pole position,” rekao je Allison.