Iz Renaulta otkrivaju kako su imali problema oko napredovanja na polju aerodinamike nakon ljetne stanke jer su morali staviti izvan pogona zračni tunel na nekoliko tjedana kako bi ga nadogradili. Francuska momčad je inače imala dosta problema oko aerodinamike bolida jer nadogradnje koje su donosili tijekom sezone nisu donijele željeni napredak.

Cyril Abiteboul kaže kako je, nakon što su shvatili koji su nedostaci bolida u prvom dijelu sezone, odlučeno da se ide na unapređivanje zračnog tunela u Enstoneu. To je značilo kako zračni tunel nije bio u upotrebi oko mjesec dana. U intervjuu za Motorsport.com Cyril je rekao kako su u Renaultu znali da će u jednom trenutku morati nadograditi zračni tunel, pogotovo jer je 2021. blizu.

“Znali smo za problem. Prednja krila su vrlo osjetljiva, te je vrlo bitno testirati ih u zračnom tunelu kako bi bili što bolje pripremljeni za stazu. Gašenje zračnog tunela preko ljetne stanke, pa i duže, je utjecalo na rad na mnogim projektima, došlo je do odgađanja razvoja nekih dijelova. No, ova investicija je bila neophodna.”

“Želimo li biti na razini zadatka to smo morali uraditi. Dosad učinjeno puno obećava, ali još je dosta posla pred nama i trebamo ostati koncentrirani,” kaže Cyril.

Abiteboul dodaje kako je ova nadogradnja bila neophodna jer je već dugo tunel bio zanemaren, posebno dok je momčad bila u drugom vlasništvu.

“Radovi su počeli prije a završili nakon ljetne stanke. Time smo izgubili oko mjesec dana tijekom kojih nismo mogli koristiti zračni tunel. To je bilo planirano i neophodno s obzirom kako je taj dio bio vrlo zanemaren dok momčad nije bila u vlasništvu Renaulta. Odgađali smo početak radova što smo duže mogli, ali više nije bilo moguće.”

“U jednom trenutku ipak morate učiniti neophodno. 2021. je pred vratima, moramo biti potpuno spremni makar to značilo gubitak u razvoju trenutnog bolida,” zaključio je Abiteboul.