Stefano Domenicali izjavio je kako bi se buduća generacija bolida Formule 1 mogla temeljiti na lakšim, jednostavnijim i bučnijim motorima.

Budući da je Formula 1 obećala koristiti potpuno održiva goriva od 2026., umjesto da ide potpuno električnim putem, već se razmišlja o tome koju bi vrstu pogonske jedinice serija mogla koristiti u bližoj budućnosti.

I, budući da je Domenicali nedavno jasno rekao da želi vidjeti smanjenje težine automobila, jedno područje u kojem bi se značajna masa mogla smanjiti su hibridne pogonske jedinice, koje trenutno uključuju teške baterije.

“Ako možemo biti učinkoviti u proučavanju i proizvodnji održivog goriva, moći ćemo razmišljati o sljedećoj generaciji pogonskih jedinica, fokusirajući se na smanjenje mase.”

“Želimo konkurentan motor, s mnogo konjskih snaga i također s izvrsnim zvukom. 99,9% ljudi želi ponovno čuti zvuk Formule 1 na stazi i to je nešto što smo stavili na stol.”

Turbo-hibridi se nastavljaju koristiti i od 2026., a Domenicali smatra da bi potencijalne promjene u smjeru automobilske industrije tijekom sljedećeg desetljeća mogle omogućiti pozivitnu promjenu i za trkaće bolide.

“Danas smo u prijelaznoj fazi, u kojoj veliki proizvođači moraju razviti hibridne i električne tehnologije budući da su one dio njihovog prodajnog portfelja.”

“Mi kao Formula 1, moramo se zapitati što možemo ubrzati u smislu razvoja, a ovdje je pitanje održivih goriva temeljno. Ne želimo voditi tehnološke ratove protiv potpune elektrifikacije jer je to tehnologija koja će imati svoje tržište.”

Domenicali vjeruje da Formula 1 može olakšati dostupnost održivog goriva po pravoj cijeni za krajnje korisnike, a to će biti od velike pomoći generalno za sve “civilne” pogone, poput gospodarskih vozila, zrakoplovstva i putničkih automobila.

“To je vrlo važan izazov za Formulu 1 i siguran sam da će sve momčadi rado sudjelovati u tome.”

Objava Domenicali: Težimo lakšim, jednostavnijim i glasnijim motorima pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic