Ferrari je napravio značajne promjene u svojem konceptu bolida i pogona za novu sezonu Formule 1, te novi dizajn sadrži puno inovacija.

U Ferrariju se nadaju da će s novim bolidom dodatno smanjiti zaostatak za svojim glavnim suparnicima, a koji bi trebao biti predstavljen sredinom veljače uoči prvog predsezonskog testa u Barceloni krajem sljedećeg mjeseca.

Velik dio Ferrarijevog nedavnog manjka performansi u odnosu na Mercedes i Red Bull odnosio se na pogonsku jedinicu, ali uvođenje nadograđenog hibridnog sustava tijekom 2021. donijelo je uspješne pomake.

“Gledajući novi automobil i pogonsku jedinicu za 2022., vjerujte mi da ima puno inovacija.”

“Pogonska jedinica se značajno razlikuje od sadašnje, osim hibridnog dijela. Taj dio smo uveli 2021. jer smo pretpostavili kakva bi bila pravila za taj dio trebala biti za 2022.”

“Proces unutarnjeg izgaranja je značajno drugačiji. Dobili smo novo gorivo, a sastoji se od 10 posto etanola, koji je nekako uvelike promijenio izgaranje”, rekao je Mattia Binotto, šef momčadi Ferrari.

Binotto je otkrio da su velike promjene također napravljene i ispod pokrova bolida:

“Kada se gleda koncept automobila, ne radi se samo o vanjskim oblicima već i o onome što ste mogli učiniti ispod karoserije, i to u smislu izgleda, u smislu dizajna ovjesa i potpune arhitekture, uključujući i položaj pogonske jedinice.”

“Način na koji smo pristupili razovju bio je dosta otvoren. Mislim da je momčad napravila značajne inovacije i da je cjelokupni dizajn koji sada finaliziramo prilično drugačiji od projekta 2021.”

Objava Binotto: Imamo puno inovacija pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic