Era električnih motocikala bliža je nego što nam se čini, kako u svakodnevnom životu tako i na trkaćim stazama. MotoE prvenstvo koje se vozi u sklopu prestižnog MotoGP natjecanja prvi pje šreppoznao Ducati koji je nedavno najvaio ulazak u svijet električnih motocikala od 2023. godine da bi nepuna dva mjeseca kasnije predstavio prototip s kojim će se voziti MotoE prvenstvo.

Stazom u Misanu zujao je prvi prototip tog električnog motocikla a u sjedalu se našao testni vozač Michele Pirro koji je pohvalio lakoću i odličan balans novog modela. S obzirom da je glavna zamjerka Energica MotoE motociklu bila težina veća od 250 kg, napredak je evidentan. Claudio Domenicali je već pri predstavljanju MotoE projekta izjavio kako će biti imperativ da se težina svede na razumnu mjeru, jer su se Ducati motocikli oduvijek isticali po tome što su lagani.

Pirro je izjavio da ga ergonomija i onaj početni odgovor na zakretanje gasa podsjećaju na MotoGP motocikl, a mora se priznati i da u cjelini ovaj prototip daleko više podsjeća na pravi natjecateljski stroj nego što to čini Energica Ego Corsa, kao ipak serijski elektrocikl prilagođen stazi. Vrijeme kruga nije razotkriveno, ali ne bi ni imalo smisla s obzirom da je snaga bila ograničena na 70%. A i 2023. je još daleko i do onda će ovaj prototip biti uvelike promijenjen.

S time da ne trebate brinuti, za Ducati je to samo praktični eksperiment. Domenicali je jasno izjavio da u dogledno vrijeme ne planiraju izbaciti neki serijski sportski motocikl, jer bi taj bio ili pretežak, ili imao premalu autonomiju. U Ducatiju su i dalje predani benzincima, i planiraju graditi neku zeleniju budućnost na većem korištenju sintetskog goriva, a slično vrijedi i za cijelo MotoGP prvenstvo. Naime, 2024. godine će barem 40% rezervoara MotoGP motocikala morati biti napunjeno sintetskim gorivom, a do 2027. se to penje na 100%. Što ne bi trebao biti nikakav problem jer su se neki proizvođači već ionako prebacili na korištenje sintetskog goriva, koje nudi čišće izgaranje.