Franz Tost otkrio je da je Yuki Tsunoda bio toliko brz u Bakuu da se bojao mogućeg sudara. Japanac je završio utrku na sedmom mjestu, što je njegov najbolji plasman u dosadašnjoj Formula 1 karijeri.

U veoma sadržajnoj utrci u Azerbajdžanu, Tsunoda je zadržao sedmo mjesto s kojeg je startao. Držao je fantastično šesto prije restarta utrke u 49. krugu, ali su ga Fernando Alonso i Lando Norris savladali u posljednja tri kruga utrke.

Tsunodi je to drugi plasman u bodovima u njegovoj rookie sezoni. Osvojio je deveto mjesto i dva boda u Bahreinu, a s bodovima u Azerbajdžanu donio je vrijedne bodove AlphaTauriju.

“Yuki je obavio fantastičan posao, moram reći. Okej, imao je jučer manji incident, ali to je bilo u Q3. Dogodilo se i iskusnijim vozačima.”

“Njegov race pace je u nekim trenucima bio nevjerojatan. Stvarno sam se zabrinuo da se nešto ne dogodi, bio je veoma brz.”

“Očekujem da će ostvariti neke dobre rezultate u drugom dijelu sezone kada će biti iskusniji, posebno na staza koje već zna.”

Šef petoplasiranog konstruktora smatra da je Baku bio Tsunodina najbolja utrka u sezoni.

“Za mene je (Baku najbolja utrka za Tsunodu). Dosta se poboljšao. Ne smijemo zaboraviti da mu je to prva utrka u Bakuu. Naravno, osvojio jedva boda u Bahreinu nakon što je završio deveti, ali tu stazu dobro poznaje iz F2, testirali smo na njoj i imali smo dobar set-up.”

“Ali ovu stazu nije poznavao, a odmah se dobro snašao na njoj. Startao je sedmi i završio je sedmi, po meni je to fantastična vožnja s njegove strane. Vrhunska izvedba.”

“Znamo da moramo poraditi na nekim starima, ali uvjeren sam da će sve sjesti na svoje mjesto jer je on super talent.”

Unatoč kvalitetnom rezultatu u Bakuu, Tsunoda ima samo osam bodova naspram 31 koje je osvojio drugi AlphaTauri, Pierre Gasly. Tost i momčad nadaju se da će Japanac nastaviti s dobrim rezultatima i pomoći ekipi u borbi za peto mjesto u poretku konstruktora.

Objava Franz Tost vjeruje da je Baku bio najbolja Tsunodina utrka pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1
Author: Luka Tunjić