Prema riječima Dr. Helmuta Marka, japanski proizvođač pogonskih jedinica planira dovesti novu, poboljšanu verziju pogonske jedinice tek za VN Italije koja se održava početkom rujna.

U Monzi su isto tako planirane kazne za vozače Red Bulla i Toro Rossa jer će do te utrke još jednom morati promijeniti pogonske jedinice pa će većini vozača to biti četvrti komplet dijelova pogonske jedinice, što prema pravilniku znači kaznu na gridu.

Upravo iz izjave Helmuta Marka se dalo iščitati kako je Mercedes u Monaku došao do prvog startnog reda najviše zahvaljujući pogonskoj jedinici, koja je u Q3 radila najvećom mogućom snagom koja je još uvijek nedostižna za Hondu.

”Taman kad smo mislili da smo riješili sve probleme u kvalifikacijama te da smo u rangu Mercedesa, oni su ‘otvorili’ motor te su već nakon prvog sektora bili ispred za tri desetinke sekunde.”

U međuvremenu Honda marljivo radi te bi do utrke u Monzi trebali napraviti novu verziju pogonske jedinice koja bi, prema sadašnjim informacijama, trebala donijeti značajan skok u performansama i snazi motora.

”Taj korak naprijed ćemo imati s motorom broj četiri u Italiji. Može se dogoditi da iskoristimo taj motor i prije, ali moramo biti sigurni da ćemo dobiti značajan skok u performansama. Prema sadašnjim informacijama iz Japana, nova pogonska jedinica predstavlja veliki korak naprijed po pitanju snage,” rekao je Marko.