Posljednja četvrtina prvenstva načeta u prvim i jedinim slobodnim treningom za VN SAD-a. Najbrže vrijeme sesije postavio je Lando Norris ispred solidnog Nice Hülkenberga u Sabueru i Oscara Piastria.

Momčadi su naravno pohrlile na stazu pošto se radi jedinom slobodnom treningu. Prvi na stazi bio je Max Verstappen na hard komponenti guma, a iza njega Lawson, Bearman, Ocon, Tsunoda i ostali. Svi su bili na hard komponenti, osim dvojca u Aston Martinu koji je inicijalno bio na mediumu, ali uskoro su i oni uzeli hard.

Max prvi radi neko vrijeme kruga s 1:38.797, a vremena su se ubrzavala s prolaskom ostalih vozača. Carlos Sainz je inicijalno odvozio osjetno brže s 1:37.486. Prema ulasku u zadnji zavoj vozači su strpljivo čekali na svoj red ulaska u brzi krug i u prvih 10 minuta sesije nije bilo nikakvih problema s obzirom na to da je cijeli grid bio na stazi.

Max se vraća na vrh poretka vremena krugova s 1:36.192, ali ubrzo opet Sainz ide još brže. McLarenov dvojac je prvotne brze krugove odvozio rezervirano. Lewis Hamilton je imao dobro vrijeme u prvom sektoru, ali to na kraju bilo za 4. vrijeme sesije nakon 12 minuta sesije.

Isack Hadjar vozio je dosta agresivno, te dva puta izašao izvan staze, iako je jednom bilo radi izbjegavanja prometa. Nakon 20 minuta sesije još se uvijek vozilo na hard komponenti guma, a najbolje vrijeme imao je Hamilton s 1:34.857. Vozači su tada polako počeli ulaziti u boks.

Nastupili su na kratko i uvjeti crvene zastave zbog sitnih dijelova bolida razbacanih između posljednjeg i pretposljednjeg zavoja. Do oštećenja je došlo radi grubih prelazaka preko pasica, u ovom konkretnom slučaju, Lancea Strolla u Aston Martinu.

Sesija se nastavila s 34 minute do isteka vremena, i to i dalje na hard komponenti guma. Sainz je naglo pozvan u boks radi potencijalnog problema s mjenjačkom kutijom. Imao je tada solidno 6. vrijeme kruga, ali više se nije vraćao na stazu.

Gabriel Bortoleto se mučio u svojem Sauberu te nije uspijevao biti brži od dvojca iz Alpinea na 18. i 19. mjestu. Estebanu Oconu su se na kočenju u 11. zavoj zablokirale kočnice te je izetio na kratko izvan staze radi blokiranja kotača. Uspio se vratiti do boksa.

Lewis Hamilton je pak momčadi javio kako je papučica gasa nekako klizava. Nešto kasnije je Lewis pogriješio na kočenju u 11. zavoj. Sa 16 minuta do kraja sesije opet se ušlo u boks, a s 13 minuta do isteka vremena napokon se izašlo na mekšim komponentama guma.

Max prvi radi neko konkurentno vrijeme na softu, najbrže sa 7 minuta do kraja sesije s 1:33.648. No, još brže ide Fernando Alonso s 1:33.639. Oscar Piastri to inicijalno ne prati, te kasni preko dvije desetinke sekunde. Lando Norris zato vozi novo najbrže vrijeme s 1:33.294 što je ujedno i ostalo najbolje vrijeme sesije.

Charles Leclerc je momčadi javio kako ima problema sa prebacivanjem u 7. brzinu, te se više nije vraćao na stazu, niti postavio vrijeme na mekšoj komponenti guma. Mercedesi su vozili na medium komponenti, s preko pola sekunde (Russell) zaostatka za najboljim vremenom na softu.

Sprint kvalifikacije voze su u 23:30 po našem vremenu.

Rezultati treninga:

1 Lando Norris McLaren 1:33.294
2 Nico Hülkenberg Sauber +0.255 1:33.549
3 Oscar Piastri McLaren +0.279 1:33.573
4 Fernando Alonso Aston Martin +0.345 1:33.639
5 Max Verstappen Red Bull Racing +0.354 1:33.648
6 Alex Albon Williams +0.626 1:33.920
7 George Russell Mercedes +0.637 1:33.931
8 Lewis Hamilton Ferrari +0.671 1:33.965
9 Isack Hadjar RB F1 Team +0.861 1:34.155
10 Oliver Bearman Haas +1.039 1:34.333
11 Esteban Ocon Haas +1.074 1:34.368
12 Gabriel Bortoleto Sauber +1.184 1:34.478
13 Yuki Tsunoda Red Bull Racing +1.237 1:34.531
14 Lance Stroll Aston Martin +1.316 1:34.610
15 Liam Lawson RB F1 Team +1.325 1:34.619
16 Franco Colapinto Alpine +1.359 1:34.653
17 Pierre Gasly Alpine +1.371 1:34.665
18 Andrea Kimi Antonelli Mercedes +1.443 1:34.737
19 Carlos Sainz Williams +2.580 1:35.874
20 Charles Leclerc Ferrari +2.786 1:36.080

Objava Lando Norris najbrži na otvaranju u Austinu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic