Ferari 288 GTO osmišljen za Rally
Stvoren je s namjerom da nastupi na u svjetskom reli prvenstvu u grupi B kako bi izravno konkurirao Porscheu 959
Na temelju modela 308 GTB proizvden je 288 GTO koji je specifikacijama zadovoljavao pravila FIA-e za grupu B. No, dok je proizvedeno prvih dvije stotine primjeraka koliko su nalagala pravila za dobivanje natjecateljske homologacije, grupa B zabranjena je u reliju. Model 288 GTO tako je postao isključivo cestovni model, a ukupno je izrađeno samo 272 primjerka. Pokretao ga je V8 motor obujma 2855 ccm s dva turbo punjača snage 400 KS. U 1984. godini to je bio prvi cestovni automobil koji je probio barijeru od 300 km/h maksimalne brzine. U posljednjoj godini proizvodnje, 1986. izrađena je i izvedba Evoluzione sa 650 KS, maksimalne brzine 364 km/h. Jedan od rijetkih preostalih primjeraka danas se može vidjeti u Ferrarijevom muzeju u Maranellu.