Nakon jučerašnjih treninga, većina vozača je izjavila kako im se sviđa nova staza Formule 1 u Saudijskoj Arabiji. Staza u Đžedu je nevjerojatno brza i traži uspostavu dobrog ritma za prolazak kroz mnogo vezanih zavoja. Mercedes je u petak bio najbrži, Max Verstappen odmah iza njih, a Charles Leclerc je bio prvi koji je ‘pokrstio’ zidove Corniche staze.

Nakon jučerašnjih treninga, donesena je obavijest od strane direktora utrka, Michaela Masija, da vozači ne smiju vidno usporavati od 23.-25. zavoja kako bi napravili razmak od bolida ispred, te mirno ušli u svoj brzi krug. Odluka se naravno odnosi na opasne situacije koje nastaju radi nepreglednih dijelova staze. Vozači koji jesu u brzom krugu, s velikom brzinom prilaze u završni dio kruga u kojem drugi vozači s malom brzinom tek pripremaju ulazak u svoj brzi krug. Produžena je i linija na izlasku iz bokseva, kako bi bolidi na izlasku što dulje bili na lijevoj, sigurnoj strani staze.

Prvi je na stazu u trećem slobodnom treningu izašao Nikita Mazepin u Haasu. Ubrzo mu se pridružio i momčadski kolega Mick Schumacher i Kimi Räikkönen u Alfa Romeu. Mazepin je prvi postavio neko vrijeme od 1:33.702, a Kimi je to spustio na 1:31.378. Aston Martini izašli su na stazu u tandemu, ali ipak se čekalo da sunce još malo zađe kako bi temperatura dodatno pala i bila sličnija onoj koja će biti za vrijeme kvalifikacija. Radi se o otprilike 5°C. Nakon 8 minuta treninga na stazu su izašla oba Mercedesa na hard komponenti guma te su na izlasku iz bokseva odmah vježbali startnu proceduru. Charles Leclerc je također izašao na hard komponenti.

Bottas je malo popravio Kimijevo vrijeme te spustio na 1:30.394., ali Finac to ubrzo vraća s 1:30.189. Lewis Hamilton to zatim spušta po prvi puta ispod 1:30, s 1:29.605. Tek nakon 15 minuta treninga na stazu je izašao i Max Verstappen na soft komponenti guma. Odvozio je čak dva kruga zagrijavanja, ali nije postavio najbrže vrijeme. Hamilton je u međuvremenu blokirao kotače na kočenju u prvi zavoj i na kratko izašao izvan staze. Carlos Sainz u Ferrariju napravio je odlično drugo vrijeme treninga na medium komponenti, ali ubrzo je Bottas zauzeo tu poziciju na tablici vremena.

Sergio Perez u drugom Red Bullu napravio je najbrže vrijeme prvog sektora, ali sam krug bio je dovoljan za treće vrijeme, odmah iza oba Mercedesa. Hamilton s 35 minuta do kraja treninga na hard komponenti guma spušta svoje vodeće vrijeme na 1:28.314. Verstappen na mekoj komponenti radi 0.335 sekundi sporije vrijeme od Hamiltona i zauzima drugo mjesto na tablici vremena. Na polovici vremena trajanja treninga, akcija se malo smanjila na stazi. Glavnu ulogu imao je Sebastian Vettel, ali vremena krugova bila su skoro za samo začelje poretka. Tsunoda je odvozio za solidno peto vrijeme treninga.

S 27 minuta do kraja treninga Max je na soft komponenti skinuo Lewisa za jednu desetinku sekunde. Ubrzo nakon toga oba Mercedesa su izašla na stazu na istoj komponenti, ali nisu Maxu odgovorili konkretnim vremenima kruga, tj. Lewis je odustao od svog brzog kruga. Lance Stroll morao se vratiti u boks radi potencijalnog puknuća guma, ali mehaničari su se uglavnom fokusirali na stražnje krilo njegovog bolida. Sa 17 minuta do kraja Lewis je opasno zasmetao Pierreu Gaslyu u brzom krugu i to odmah u prvom zavoju. Francuz je na kratko morao izaći izvan staze, te je naravno napustio svoj brzi kruga. Lewis je opasno zasmetao i Mazepinu, ali nije bilo nikakvih zastava koje bi Hamiltonu upućivale na to.

Max je s 12 minuta do kraja poboljšao vrijeme na 1:28.105 opet na mekoj komponenti guma, a nešto kasnije i na 1:28.100. Momčadi se čine dosta zbunjene s performansama guma. Red Bull se čini nešto brži od Mercedesa, ali Mercedes je svoje najbrže vrijeme odvozio na hard komponenti te se mučio na softu. Tsunoda odrađuje solidna vremena, probio se na odlično treće vrijeme treninga s 1:28.641. Nakon ovog treninga, Red Bulli se čine kao najbrži uoči kvalifikacija koje se voze uskoro, točnije u 18:00.

Rezultati trećeg slobodnog treninga:

Objava Max najbrži uoči kvalifikacija u Saudijskoj Arabiji pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic