Nakon što je u nedjelju bio treći nakon starta utrke na Albert Parku, Lewis Hamilton pao je natrag na peto mjesto kada ga je na stazi pretekao Sergio Perez, a zatim i momčadski kolega George Russell kroz bokseve.

Russell i Hamilton su se natrag popeli na treće i četvrto mjesto nakon odustajanja Maxa Verstappena iz Red Bulla.

Dok je pratio Russella, Hamilton je inženjerima rekao:

“Doveli ste me u jako težak položaj.”

Hamilton je na kraju završio na četvrtom mjestu, ali je nakon toga pojasnio da se ta poruka odnosila na pregrijavanje automobila, a ne na kritiku momčadi.

Šef strategije utrka u Mercedesu, James Vowles, objasnio je poteškoće s hlađenjem s kojima se Hamilton suočavao, a koje su izazvale takvu komunikaciju, usred temperatura viših od očekivanih na dan utrke u Melbourneu.

“To je bilo sve do hlađenja motora i održavanja pogonske jedinice dovoljno hladnom tijekom utrke. Sve guramo do krajnjih granica, kao što možete zamisliti, a jedno od njih je i hlađenje komponenata.”

“Tijekom utrke, Lewis je radi praćenja bolida ispred morao raditi neke kompromise. Morao se maknuti iz prljavog zraka bolida ispred sebe i pobrinuti da se njegov bolid ohladi. Potreban je čisti zrak kroz hladnjake kako bi se snizile temperature PU.”

“Upravo to čini utrku s bolidom ispred nevjerojatno teškom i zato nam je Lewis to javio”, objasnio je Vowles.

Treće i četvrto mjesto pomoglo je Mercedesu da zadrži drugo mjesto u konstruktorskom prvenstvu ispred Red Bulla, koji je nakon Verstappenova odustajanja osvojio bodove sa samo jednim bolidom.

Iako su se i Hamilton i Russell mogli boriti s Red Bullom Sergia Pereza u pojedinim trenucima utrke, Vowles je istaknuo kako Mercedes još uvijek zaostaje za vodećim ekipama:

“S obzirom na to gdje smo bili u Melbourneu, moramo se suočiti sa stvarnošću, bili smo sekundu sporiji u kvalifikacijama u odnosu na Ferrari, a u utrci Leclerc je bio u svojoj ligi”, rekao je Vowles.

Objava Mercedes: Težak položaj Hamiltona je razumljiv pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic