Timovi Formule 1 nastavit će se zalagati za bolja pravila oko granica staza, posebice nakon nedavnih problema zbog nedosljednosti odluka.

O tome se razgovaralo prošlog trkaćeg vikenda u Španjolskoj tijekom redovnog druženja predsjednika uprave Formule 1, Stefana Domenicalija, sa šefovima momčadi.

Red Bullov Christian Horner, koji je naglasio probleme nakon što je Verstappen izgubio pobjedu u utrci u Bahreinu, pole position i najbrži krug u Portugalu zbog pravila ograničenja staze, rekao je da se traži nova radna skupina koja će raditi s FIA-om na pronalasku rješenja koje bi odgovaralo momčadima, vozačima i navijačima.

“Mislim da je bilo nekih zdravih rasprava i da se stvara radna skupina. Samo trebamo smisliti nešto što je jednostavno, jasno i razumljivo za vozače, navijače i momčadi. To ne bi trebalo biti tako teško”, rekao je Horner.

Nejasno je tko će biti dio te nove radne skupine koju je Horner spomenuo, ali FIA je već imala vlastitu radnu skupinu za ovakve slučajeve.

Direktor utrka, Michael Masi, rekao je da je vrlo teško donijeti rješenje koje bi djelovalo na svim stazama.

“Mislim da bi u idealnom slučaju voljeli imati čvrstu granicu svugdje. Ali s ovim stazama je to teško. To je neprekidni proces evolucije. U Portimau postoje neka mjesta koja jedne godine imaju problema s ograničenjem, druge godine opet nemaju, i obrnuto.”

“Dakle, radimo evoluciju na svakoj stazi. Prilagođavanje staza svake godine pak predstavlja velika ulaganja”, rekao je Masi.

Direktor GPDA, George Russell, rekao je da iz svoje perspektive osjeća kako je FIA ​​u nezgodnoj poziciji kada su u pitanju prilagođavanja s mnogim zahtjevima koji su joj postavljeni.

“To je vrlo je teško i imam razumijevanja prema FIA-i jer u konačnici samo pokušavaju staze učiniti sigurnijima”.

“U osnovi se nešto mora promijeniti, globalno sa svim tim stazama. Nemam neko rješenje za predložiti, pa zato suosjećam”, objasnio je.

Objava Momčadi se zalažu za jednostavnija pravila granica staza pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1
Author: Igor Vukajlovic