Druga utrka prvenstva nakon ljetne pauze vozila se na austrijskom Red Bull Ringu. Ove godine su utrci prethodila dva zanimljiva događaja: predstavljen je Gas Gas tvornički Tech3 team koji će zamijeniti trenutni KTM a voziti će ga Pol Espargaro. Odmah je medijima naglašeno da za “novi” team neće biti povlastica s obzirom da se zapravo radi o identičnom motociklu iz iste grupacije koji nosi drugi naziv. Druga zanimljivost je vezana za nova pravila od slijedeće sezone a to su Sprint utrke koje će se voziti u subotu u 15.00 odnosno u dosadašnje vrijeme kvalifikacija. Raspored će biti modificiran ali će se i dalje voziti kvalifikacije koje će formirati startnu listu. Rezultat je to, navodno, većeg istraživanja koje je provedeno među GP poklonicima ali u biti se radi o kopiji pravila koje je uvedeno prije dvije godine u Superbike-u s idejom da posjetiteljima i gledateljima omoguće duže uživanje u utrkama.

Po pitanju same utrke, ove godine je korigirana staza na kojoj je ubačena šikana kako bi se usporilo vozače na ulasku u prvi zavoj. Svjedočili smo incidentima koji su se prethodnih godina znali događati pa se organizator odlučio za ovo, najjeftinije rješenje. Prvi dan treninga se Quartararo ugurao među sedam vodećih Ducatija a slično je bilo i u slijedećim treninzima odnosno kvalifikacijama. Bastianini, Bagnaia i Miller startali su iz prvog reda, Martin, Quartararo i Zarco iz drugog. Obećavajuće je zvučao i podatak da je prvih 17 vozača odvozilo kvalifikacije unutar jedne sekunde.

Bagnaia je izvrsnom vožnjom došao do nove pobjede i 25 bodova ali možemo reći da je moralni pobjednik utrke u Austriji bio Quartararo koji se doslovno sam borio protiv vojske Ducatija, probijao se od starta i stigao do drugog mjesta s nešto manje od pola sekunde zaostatka. Naravno da je i Bagnaia taktizirao ali pitanje je što bi bilo da je utrka trajala još dva kruga. Quartararo je od početka vozio svaki krug kao da je na kvalifikacijama što je iziskivalo enormnu fizičku pripremu. Tri kruga prije kraja prošao je Millera u borbi za drugo mjesto, pratio ih je Martin koji je pokušao napasti Millera i uloviti Quartarara no u predzadnjem krugu je proklizao i završio deseti. Luca Marini je svoj konstanti napredak danas naplatio odličnim petim mjestom ispred Zarca i Espargara koji uz Vinalesa ovaj put nije mogao Apriliju dovesti do podija. Nastavak je za dva tjedna u Misanu, uz Mugello gotovo pa još jednoj Ducatijevoj domaćoj stazi.