Bivši Mercedesov rezervni vozač, Esteban Ocon priznao je kako nije znao ništa o razvoju DAS sustava koji je tijekom predsezonskih testiranja premijerno prikazan na novom bolidu Srebrnih strijela.

Podsjetimo, Mercedes je poprilično iznenadio predstavljanjem ovoga sustava o kojemu se dosta razgovaralo uoči planiranog početka sezone, najčešće u kontekstu njegove legalnosti i usklađenosti s Pravilnicima.

Kako je tijekom 2019. Ocon bio Mercedesov rezervni vozač i vozač koji je testirao na simulatoru postavilo se logično pitanje o njegovim eventualnim saznanjima vezanima za razvoj ovoga sustava, no Francuz je odmah napomenuo kako su u njegovoj bivšoj momčadi vrlo pametno i vješto prikrili sve informacije.

Kao dokaz tome, Ocon navodi kako mu je pred kraj prošle godine bio zabranjen ulazak u Mercedesovu tvornicu jer je prema njegovom mišljenju u to vrijeme sustav ušao u svoj završni razvoj.

Ocon je u razgovoru za francuski Canal+  je pojasnio cijelu priču.

“Doista nisam imao pojma da razvijaju taj sustav. Ili su bili jako mudri pa su to dobro skrivali od mene ili su ga razvijali jako kasno, odnosno onda kada sam otišao iz momčadi. Sve je to doduše potpuno očekivano jer se priča o mom prelasku u Renault zakotrljala prilično rano.”

Prema Oconovim riječima, u Mercedesu su se dodatno osigurali od bilo kakvog mogućeg curenja informacija jer je ubrzo nakon završetka sezone bio odvojen na sigurnu udaljenost.

“Nakon što je sezona završila više mi nije bio dozvoljen odlazak u tvornicu, a također nije mi dozvoljen niti rad na simulatoru pa ispada kako su, kao što sam i ranije rekao, sustav razvijali tada ili su ga s druge strane jako dobro čuvali i skrivali. Ipak, ja osobno mislim kako je sustav razvijan pred kraj godine kada sam otišao iz momčadi.” pojasnio je Francuz

Za kraj, Ocon vjeruje kako je sustav prije predstavljanja u Barceloni testiran i na simulatorima.

“Bez sumnje, oni su sustav prije predstavljanja u Barceloni testirali na simulatorima nakon što sam ja otišao jer u konačnici, svi dijelovi i sve novine testiraju se na simulatoru prije ugradnje na sam bolid.” zaključio je Ocon.

Ono što ostaje pitanje na kraju cijele priče je hoće li u Mercedesu uopće imati priliku iskoristiti potencijal svoje inovacije i od svega izvući nekakav značajniji benefit jer prema svemu sudeći početak sezone više je nego neizvjestan nakon što se nizu otkazanih utrka priključio i Azerbajdžan.