Buba na steroidima
Jedna od novosti dorađenoga Boxtera je brojka 718 koju nosi u nazivu. Naslijeđena je od trkačega Porschea iz 50-ih i 60-ih godina prošloga stoljeća
Povodom dvadeset godina postojanja novi je Boxter, osim brojke 718 u nazivu, doživio i temeljite tehničke i dizajnerske preinake. Šesterocilindrične motore zamijenili su četverocilindraši s turbom. Slabiji je s obujmom 2.0 litre i 300 KS, a jači 2.5 litre i 350 KS. Serijski dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a PDK mjenjač s dvostrukom spojkom dostupan je nadoplatm. Temeljito je dorađen i ovjes, a deset posto je izravniji upravljački sustav.Veća snaga unatoč manjemu obujmu donijela je ne samo bolje značajke nego i drastično nižu potrošnju i emisiju CO2. Najjeftiniji Porsche do stotke stiže za 4,7, a S izvedba za 4,2 sekunde.