Vozač Williamsa George Russell smatra kako Motorsport mora mnogo toga naučiti iz kaotične utrke za VN Saudijske Arabije te kako staza u Džedi mora biti mnogo sigurnija.

Russell je odustao iz utrke u Arabiji, koja je dvaput prekidana. Prvi prekid je bio zbog izlijetanja Micka Schumachera. Bile su potrebne popravke ograde. Upravo je drugi prekid bio zbog incidenta u kojem je Russell odustao jer ga je u zadnji kraj bolida jako udario Nikita Mazepin nakon što se stvorila gužva na stazi zbog Sergia Pereza koji se izvrtio nakon kontakta s Charlesom Leclercom.

Nakon toga su odustali Russell, Mazepin i Perez, a ostali vozači su se uspjeli provući bez većih posljedica. Svi vozači su izrazili zabrinutost upravo nedostatak zona izlijetanja, u kombinaciji s prirodom staze (druga najbrža staza u kalendaru, nakon Monze, uz to i ulična staza) i zaštitnim ogradama na samom rubu staze.

Prema Russellu, incidenti su bili neizbježni i vjeruje kako staza nije sigurna za utrkivanje.

“Bilo je očigledno, idete u zavoj 2 u grupi bolida, idete široko a staza je prilično brza i uska. Izašao sam iz slijepog zavoja, bolidi su bili svugdje. Usporio sam iz opreznosti i odjednom sam dobio udarac u zadnji kraj.”

“Mnogo toga motorsport mora naučiti iz ovog vikenda, jer staza je uzbudljiva za vožnju no po pitanju sigurnosti mnogo toga nedostaje. Incidenti su neizbježni i pitanje je vremena kada će se dogoditi u nekom od raznih brzih i slijepih zavoja, što je nepotrebno proizvodi opasne situacije,” rekao je Russell.

Formula 1 se treba vratiti u Saudijsku Arabiju u ožujku iduće godine. Russell se nada da će organizatori i FIA pronaći rješenja kako bi se poboljšala sigurnost na stazi. Russell smatra kako bi se rizik smanjio kad bi se nepotrebni kratki zavoji izravnali i pretvorili u duge pravce.

“Mislim da moramo naučiti iz ovih iskustava. Ne možete kriviti nikoga jer su napravili nevjerojatnu stazu, ali nitko nije mogao predvidjeti da će slijepi zavoji praviti toliko problema. Po mom mišljenju, potrebne su promjene na stazi, treba eliminirati nepotrebne kratke i brze zavoje. To se može izvesti tak oda se dijelovi između zavoja 2 i 4 te 17 i 22 pretvore u pravce. Imamo zavoje koji su lako savladivi i pod upotrebom DRS-a.”

“Ne znam koja su ograničenja, to treba provjeriti, ali idealno bi bilo te zavoje zamijeniti s pravcima što bi drastično poboljšalo sigurnost. Sigurnost treba biti na prvom mjestu,” zaključio je Russell.

Objava Russell: Motorsport mora učiti iz ove nepotrebne opasnosti pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Tomislav Radić