Vozač Red Bulla Max Verstappen ne slaže se sa stavovima kako su pravila za 2022. namijenjena da se zaustavi Mercedesova dominacija. Dodao je i kako im je namjera bila učiniti utrkivanje zanimljivijim.

Za 2022. doneseni su novi tehnički propisi kojima se želi smanjiti razina downforcea kako bi stvorili uzbudljivije utrkivanje. Osim novih tehničkih propisa tu je i uvođenje ograničenja proračuna za ekipe i mnogo ravnomjernije raspodjele novca po ekipama kako bi razlike u brzini između ekipa bile što manje.

Mercedesov šef Toto Wolff je rekao kako su ove promjene pokušaj zaustavljanja Mercedesa u turbo-hibridnoj eri, no kako u tome vidi motivaciju za svoju ekipu da budu još bolji. Verstappen se ne slaže s tim stavom i smatra kako je cilj samo poboljšati utrkivanje.

“Ne, mislim da su ova pravila rezultat razgovora novih vlasnika, momčadi i vozača. Vlasnici su čuli kako je teško pretjecati i da želimo bliskije utrkivanje.”

“Mogli ste vidjeti, na primjer, u Imoli. Valtteri je vozio bolid tri do četiri desetinke sporiji od mene zbog oštećenja, ali ipak ga nisam uspio prestići iako sam bio daleko brži, što se moglo vidjeti nakon što sam uspio proći ispred. Moramo naći rješenje za to,” rekao je Max.

Kao suprotnost Max je naveo MotoGP prvenstvo ove sezone te kako je ono bilo neizvjesno do samog kraja. Nada se kako će nova pravila od 2022. imati isti učinak i na F1.

“Treba nam neizvjesnije utrkivanje u F1. Vozači trebaju moći lakše pratiti bolide ispred te ne smiju kvalifikacije biti jedan od odlučujućih faktora na rezultat utrke. pogledajte MotoGP. Iako se kvalificirate na deseto mjesto, i dalje možete pobijediti utrku. To se jako rijetko događa u F1 jer je teško pratiti bolide ispred na većini staza.”

“Mislim da su zato donesena nova pravila od 2022. nadalje. A to hoće li ta nova pravila usporiti Mercedes ili ne, ne možemo znati ovog trenutka,” zaključio je Verstappen.