George Russell smatra da FIA mora puno više razgovarati s vozačima kako bi svi zajedno bolje razumjeli stajališta sudaca, a dodaje da je nedopustivo da netko iz ureda određuje kako će se utrka završiti.

Povećan je pritisak na FIA-u i same suce nakon nekih čudnih odluka, a poglavito se to odnosi na već opjevanu kaotičnu utrku u Australiji, kada je utrka završena iza sigurnosnog automobila nakon tri crvene zastave.

George Russell, predsjednik Udruženja vozača (GPDA), smatra da je najveći problem nedosljednost samih sudaca te dodaje da će se, iako su ovo izazovna vremena za sve, morati voditi još puno razgovora između vozača i FIA-e kako bi se postiglo što bolje razumijevanje same pozicija sudaca i kako je do nekih njihovih odluka došlo.

“Nisu oni glupi, pokušavaju obaviti posao što je bolje moguće. Ali stvari se moraju razjasniti kako bismo shvatili kakav će biti njihov pristup. Ne možemo imati vikende koji su potpuno diktirani onime što će netko u uredu kontrole utrke napraviti.”

“Vidjeli smo nekoliko ludih ili samovoljnih odluka koje su nedavno donesene. Ako su konzistentne, to je apsolutno u redu, ali neujednačenost čini to izazovnim za sve nas”, rekao je Russell.

Kao što je već poznato, FIA se ove godine ”igra” s DRS zonama i dok je u Melbourneu dodana četvrta DRS zona, ona u Bahreinu je skraćena, a skraćena je za 100 metara i DRS zona na glavnom pravcu u Azerbajdžanu. Te odluke posebno iritiraju Russella jer kako kaže prestizanje je ove godine puno teže, a odluke su donesene bez ikakvih konzultacija sa samim vozačima i odluke se temelje na povijesnim informacijama, a ne realnom situacijom na terenu.  

”Mislim to je samo stotinu metara [ovdje], neće promijeniti svijet, ali ide u pogrešnom smjeru. Mislim da je evolucijom bolida izvan prvotnih propisa koje je F1 uvela prestizanje postalo teže. Očito da skraćuju sve DRS zone, na što vozači nemaju nikakav utjecaj. Ponovno sam malo razočaran što nismo bili uključeni u tu odluku”, rekao je Russell.

Russell također smatra da će biti potrebni novi razgovori s FIA-om po pitanju DRS-a, budući da smatraju kako skraćivanje DRS zona trenutno nije potrebno.

”Sigurno ćemo to pokrenuti”, rekao je Britanac i nastavio: ”Samo želimo biti obaviješteni kada se donose takve odluke i imati priliku iznijeti svoje mišljenje ili podijeliti ideju koja može pridonijeti njihovoj odluci.”

”To je proces na kojem još trebamo raditi jer očito smo svi u ovome zajedno i želimo samo najbolje za sport. Tko bolje može dati povratnu informaciju od ljudi koji zapravo voze te bolide?”

Sve u svemu ”vruće” je na relaciji vozači – FIA i čini se bit će vruće sve dok pravila koja je FIA napisala neće biti poštivana jednako na svakoj utrci, odnosno dok se isti ili slični incidenti ne počnu kažnjavati jednako. Uzmimo samo za primjer Australiju i sudar Alonsa i Sainza gdje je Sainz kažnjen s pet sekundi, dok je zabijanje Logana Sargeanta u Nycka De Vriesa prošlo bez ikakvih kazni, postavlja se pitanje – tko je ovdje lud?  

Objava Vozači žele odgovore nakon samovoljnih odluka sudaca pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Stjepan Feketija