Prošlogodišnja WSBK sezona bila je više nego zanimljiva a prema prvim pokazateljima, još od zimskih treninga, čini se da bi i ova mogla biti još bolja. Nakon dugogodišnje Reine dominacije, Razgatlioglu ga je uspio skinuti s trona no kako se u sportu obično kaže da je lakše osvojiti prvenstvo nego ga zadržati, biti će zanimljivo pratiti rasplet kroz sezonu. Osim Ree koji je prilično odlučan u nastojanju da vrati naslov, bitan će biti i povratak Bautiste u Ducati jer se radi o vozaču i motociklu koji se dobro poznaju. Već smo ih vidjeli na djelu tj. i u vodstvu u ukupnom poretku ali opet će vjerojatno sve ovisiti o Bautisti i njegovoj psihi jer je Ducati pripremio savršen paket i otvoreno cilja na naslov prvaka. Pored tri navedena favorita ne treba zaboraviti niti ostatak grida koji se zasigurno vrlo ozbiljno pripremio za novu sezonu što je vikend u Aragonu i dokazao.

Spomenuta trojka držala je vrh tablice nakon treninga i na kvalifikacijama gdje je prvo mjesto rekordom kruga osvojio Toprak ispred Bautiste i Ree. Drugi startni red popunili su Rinaldi, Lowes i Locatelli, zatim Lecuona, Ukrajinac Mykhalchyk i Bassani…

Rea, Toprak, Bautista i Rinaldi su se odvojili na na vrhu s tima da su prvi i drugi, tada Rea i Toprak, učestalo izmjenjivali pozicije. Sa sekundom zaostatka pratio je odlični WSBK rookie Lecuona ispred Lowesa i Loccatellija a najbrži krug vozio je Rinaldi.

Ubrzo se prednost vodećih povećavala odnosno Rinaldi je počeo gubiti priključak a na vrhu je gužva bila sve veća iako je Rea vodio veći dio vremena. Peto mjesto je držao Lowes sa Lecuonom i Locatellijem na leđima. Povremeno Bautistino vodstvo i guranje u borbi za prvo mjesto iskoristio je Rinaldi nadoknadivši sekundu zaostatka. Pri tome je pobjegao Lowesu na preko dvije sekunde no već krug kasnije Lowesu je proklizao prednji kotač pri čemu je pao i ispao iz utrke.

Ulaskom u zadnjih deset krugova poredak je bio Bautista, Rea, Toprak, Rinaldi. Već pola kruga kasnije Rea je vratio vodstvo, opet na kratko, Toprak je malo kasnio a Rinaldi ponovno sve više gubio priključak. Tada su gume već igrale veliku ulogu pa je Bautista prilikom izlaska na ciljnu jedva ostao na kotačima što je iskoristio Rea, prošavši ga i konačno se malo odmaknuo na vrhu. No i to je kratko trajalo, dok Bau nije došao sebi i vratio se napadima. Toprak ih je pratio ali sad je već zaostajao nekoliko dužina motora i bez većih apetita iako je do kraja preostalo punih sedam krugova.

U zadnjih pet krugova Rea je ušao kao vodeći uz prednost od 0.3 sekundi a otprilike isto toliko je Toprak zaostajao za drugoplasiranim Španjolcem. Pola kruga kasnije Bautista je pokazao snagu i brzinu Ducatija i olako prošao Reu ali se s prvim zavojima morao vratiti na drugo mjesto. Toprak sa zaostatkom od 1,4 sekundi više nije bio u igri za prva dva mjesta no podij je bio osiguran.

Rea je u zadnja dva kruga povećao prednost koja se skoro pokazala nedostižnom, skoro jer je Bautista dva zavoja prije kraja utrke prošao na prvo mjesto no Rea se boljom putanjom uspio vratiti i prvi proći ciljem. Ukupna ocjena utrke je odličan, pogotovo za početak prvenstva gdje se obično ne riskira previše. Nedjeljne utrke na programu su u 11.00 i 14.00 sati.