Dva bodovna natjecanja PH autoslaloma i Kup PH točnosti povijesnih automobila tijekom vikenda okupit će svakog dana po 79 vozača i vozačica.

MOKOŠICA – Jesenji vikendi već su godinama, po okončanju glavne turističke sezone, rezervirani za automobilistička natjecanja na krajnjem jugu Hrvatske. Tako će poslije dubrovačke brdske utrke, potom skradinskog Bongo Monsters showa, ovog vikenda, 21. i 22.listopada, igrom slučaja istim obilježjem slijeda održavanih natjecanja, biti održane 21. i 22. Nagrada Ragusa Racing 2023., posljednja i odlučujuća dva natjecanja ovosezonskog Prvenstva Republike Hrvatske u autoslalomu. Organizator Autoklub Ragusa Racing uz bodovanje PH u autoslalomu, ostvarene rezultate upisuje i u poredak Prvenstva II kategorije Regije Jug HAKS-a, kao i Kupa Republike Hrvatske za povijesna vozila kategorije točnost. Broj prijavljenih identičan je prošlogodišnjem, po 79 vozačica i vozača iz 26 klubova za svaki bodovni dan, dok se zacrtane staze u postavci i duljini neznatno razlikuju. Dionica trkališta za autoslalom znana je kao staza Mirinovo na predjelu Stare Mokošice, duljine, prvog dana 1.200 metara sa 34 slalom vrata u sedam sektora, a drugog neznatno dulja, 1.295 metara uz 39 slalom vrata u osam sektora.

DAMARIJA, LEŠ I SRUK ODLUČUJU O PRVAKU

Četiri su natjecanja za nama, Prelog, Ploče, zagrebačka Dubrava i Stubičke Toplice, a u svakom je bio drugi ukupni pobjednik. Prvo Nenad Damarija, potom Marijo Barović, pa Hrvoje Belinić i Domagoj Belinić. Ipak, kontinuitet nastupa i bodovi sa svih natjecanja na vrhu ljestvice ukupnog poretka drže Nenada Damariju (AK Pula-Rovinj) koji pred posljednja dva natjecanja ima pet bodova prednosti ispred klupskog kolege Marina Leša. No, izglede i teorijske šanse za naslov još ima i trećeplasirani Goran Sruk (AK Dubrava) sa sedam bodova manje od vodećeg. Među njima trojicom vrijedi tražiti novog državnog prvaka, kao i pobjednika mokošičkih natjecanja, Ipak, ne smije se zaboraviti za pobjede računati domicilnog asa Marija Barovića (AK Župa Dubrovačka) koji uvijek zablista kada treba.

Obzirom da se za konačni poredak Prvenstva Hrvatske u obzir uzimaju rezultati svih šest natjecanja, pitanje prvaka u svim raspisanim kategorijama je matematički otvoreno. U klasi serija do 1.280 ccm Filip Agić (AMK Zanatlija Zagreb, Fiat Seicento) poslije četiri pobjede ima 25 bodova prednosti ispred mladog Matea Kolmana (AKK Fly with Kolman Zagreb, Renault Clio 1.2), dok u klasi serija do 1.799 ccm za naslov konkuriraju trojica vozača. Mladi Fran Franjac (Fly with Kolman, Renault Twingo) za suparnike ima dvojicu iskusnih asova, Antuna Laušina (SAK Samobor, Honda Civic) i Marka Palijana (Zanatlija, Renault Twingo) koji zaostaju tek četiri, odnosno osam bodova. Ivan Dropučić (Fly with Kolman, Renault RS 2.0) otvorio je sezonu s dvije pobjede u klasi serija više od 1.800 ccm, potom malo popustio, ali drži lidersku poziciju sa 25 bodova prednosti ispred Marka Čerljenka (AK Rugvica, Renault Clio 2.0), dok se drugoplasirani Ivan Balog (AK Delta Zagreb) nije prijavio. Četiri je pobjede nanizao u klasi sport do 1.400 ccm Nenad Damarija (Autobianchi A112 1.4) i 20 je bodova u prednosti ispred Daria Merlića (Zanatlija, Fiat 127 1.4), dok tek teoretske šanse za status prvakinje u klasi ima treća Iva Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi A112 1.4).

NAJBOLJA EKIPA PULA-ROVINJ ILI ZANATLIJA

Poslije četiri pobjede u klasi sport do 1.600 ccm Marin Leš (Pula-Rovinj, Citroen AX 1.6 Gti) glavni je favorit za pobjednika sezone, ali matematika još daje šansu Marku Stanisavljeviću (AK Zaprešić, Autobianchi A112 1.6) i Danijelu Šimunoviću (Fly with Kolman, Peugeot 106 1.6). Tek jedan bod viška ima Goran Sruk (Renault Clio) na vodećoj poziciji klase sport preko 1.600 ccm ispred Mateja Radovanovića (Delta, Seat Ibiza Cup), dok četiri boda zaostaje Marijo Špehar (Fly with Kolman, Mitsubishi Colt 2.0). Klupski dvoboj po dva vozača krajnjeg juga, u tek dva nabrijana „fićeka“, odlučit će prvaka klase E1 Moto. Marijo Barović i Deni Kmetović (AK Župa Dubrovačka, Z 750 1.2 moto) i Nikola Vatović i Nikola Violić (AK Ragusa Racing, Zastava 850 moto), voze na pobjedu.

Juniorska konkurencija je brojna, 19 vozača i vozačica, a najveće izglede za naslov ima Matej Radovanović, dok ga teoretski može dostići tek Fran Kranjac. Slično je i kod vozačica među kojima je pred novom titulom Puljanka Iva Damarija, dok su minimalni izgledi Kristine Harapin (AK Delta Sport, Škoda Fabia). Dva kluba igraju rulet na titulu ekipnih prvaka. AK Pula Rovinj ima sedam bodova prednosti ispred AMK Zanatlija Zagreb, a gotovo sigurni treći su zagrebački dečki AKK Fly with Kolman.

Dio vozača verifikaciju i tehnički prijam odradit će već u petak u večernjim satima, a jutarnji administrativni poslovi odvijat će se od 8 do 9,30 sati oba dana. U subotu trening počinje u 10,40 sati, svečano otvaranje je u 12,20 sati, a prva od tri vožnje kreće od 12,30 sati. Proglašenje najuspješpnijih je oko 18,30 sati na terasi Caffe bara Time. Nedjeljni program objedinjuje trening od 10,40, prvu vožnju od 12,15 sati, a nagrade najboljima završne utrke sezone uručivat će se od 18 sati.

Autor: Miroslav Krpan

Objava Sezona autoslaloma zaključuje se u Mokošici: Odluke o prvacima pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: GP1_hr