Upravo na vrijeme za 24-satnu utrku na Nürburgringu: Lansiranje u prodaju novo razvijenog modela BMW M4 GT4.
Kupci sada mogu naručiti novi model BMW M4 GT4, najnoviji model u asortimanu BMW Motorsport.
Tehnološki napredan automobil završio je više od 20.000 kilometara testova, više sati u tunelu vjetra, opsežne provjere finog ugađanja i uspješne testne izlete u uvjetima utrke. Direktor BMW Motorsporta Jens Marquardt, zajedno s Dirkom Adorfom (GER), koji je bio intenzivno uključen u testiranje automobila kao razvojni vozač, pokrenuo je fazu prodaje tijekom ekskluzivnog eventa za kupce u Nürburgringu (GER). Model BMW M4 GT4, koji je spreman za korištenje zahvaljujući sveobuhvatnom početnom paketu, ima cijenu od 169.000 eura (plus PDV).
“Čak i nakon mnogo godina, lansiranje novog automobila i dalje je jedan od apsolutnih vrhunaca za mene kao voditelja BMW-a Motorsport”, izjavio je voditelj BMW-a Motorsporta Jens Marquardt na prezentacijskom događaju u tribini na stazi Nürburgring. “Početak prodajne faze nam pokazuje da smo postigli još jednu prekretnicu s modelom BMW M4 GT4. Radujemo se što ćemo vidjeti uspjeh automobil u rukama momčadi naših klijenata u 2018. godini. Nudimo našim kupcima sofisticiran i pouzdan GT4 automobil, koji uključuje sva stručna znanja BMW-a Motorsport, zajedno s jakim osnovama koje pruža model BMW M4 Coupé. Razvoj modela BMW M4 GT4 usredotočen je na kilometražu, troškovnu učinkovitost i jednostavnost održavanja.”
Tehnologija proizvodnje susreće inovaciju motorsporta.
To je zajamčeno primjenom dokazane tehnologije proizvodnje i inovativnih razvoja modela BMW M6 GT3. Motor i prijenos, uključujući kontrolnu elektroniku, usvojeni su iz modela BMW M4 Coupé (kombinirana potrošnja: 8,3 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 194 g/km). Poklopac motora od ugljika dolazi iz modela BMW M4 GTS (kombinirana potrošnja: 8,5 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 199 g/km). Osim toga, model BMW M4 GT4 ima vrata od ugljičnih vlakana, prednje razdjelnike specifične za motorsport i stražnja krila, kao i trkaći ispušni sustav. Sjedalo, kočnice i kućište za pedale koriste rješenja koja su također uključena u vrhunski model u utrkama kupaca, model BMW M6 GT3. Unutrašnjost koncepta je dizajnirana isključivo za udobnost vozača, tako da se može potpuno usredotočiti na vožnju.
Inženjeri BMW-a otišli su u potpuno novom smjeru u smislu softvera za upravljanje motorom. Model BMW M4 GT4 prvi je automobil BMW-a Motorsport opremljen priključkom za povećanje snage motora, koji se može unaprijed programirati za različite razine performansi motora. Zahvaljujući sustavu koji je odobrila SRO Motorsports Grupa, i koji je dobro zaštićen od manipulacije, Plug-and-Play pruža BMW Motorsport kupcima sposobnost brzog i fleksibilnog reagiranja na promjene ravnoteže performansi u različitim utrkama.
Sljedeći veliki ispit: 24-satna utrka na Nürburgringu.
U posljednjih nekoliko mjeseci model BMW M4 GT4 je testiran od strane mnogih vozača BMW-a, junior vozača i vozača momčadi kupaca na raznim trkalištima, s različitim vrstama guma i u širokom rasponu vanjskih uvjeta. Svrha ovog ispitivanja bila je prilagoditi sve tehničke primjene, kao što su sustav dinamičkog nadzora stabilnosti (DSC) i sustav protiv blokiranja kotača prilikom kočenja (ABS), kako bi se što je više moguće zadovoljili zahtjevi motorističkih utrka. Automobil je već dokazao svoju pouzdanost i performanse u utrkama Nordschleife i 24-satnoj utrci u Dubaiju (UAE).
Izlet ovog vikenda na 24-satnoj utrci na Nürburgringu je sljedeći težak ispit u razvoju modela BMW M4 GT4. Dirk Adorf (GER), BMW Motorsport Junior vozač Ricky Collard (GBR) i Jörg Weidinger (GER), inženjer za testiranje i razvoj BMW-a M GmbH koji je i sam vrlo uspješan sudionik utrke BMW Sports Trophy već dugi niz godina, će iskoristiti klasik izdržljivosti kako bi dobili što više vrijednih znanja o novom automobilu. Utrkivat će se na 24-satnoj utrci na Nürburgringu zajedno s britanskim motorsport novinarom Jethro Bovingdonom (GBR) u medijskom automobilu modela BMW M4 GT4 uz podršku guma Hankook. Nikad prije novinar nije imao priliku voziti BMW automobil prije proizvodnje poput modela BMW M4 GT4.