Charles Leclerc izvrsno je otvorio sezonu dvjema pobjedama i jednim drugim mjestom u prve tri utrke. Vodeći je u ukupnom poretku, no u Ferrariju zasad ne planiraju davati prednost monegaškom vozaču u odnosu na Carlosa Sainza.

Na Velikoj nagradi Australije uvjerljivu je pobjedu slavio Charles Leclerc. U isto vrijeme, njegov je momčadski kolega iskusio onu drugu stranu medalje, odustavši već u ranoj fazi te utrke. S dvije pobjede u džepu, Leclerc ima 38 bodova više od Carlosa Sainza, no momčad zasad ipak ne planira favorizirati monegaškog vozača. Šef Ferrarijeve momčadi Mattia Binotto poručuje da je rano za takvo što.

“Samo smo tri utrke odradili do sada. Još je ostalo 20 utrka, nadamo se 19 ili 20, tako da prvenstvo je još uvijek veoma dugo. Naši vozači imaju slobodu utrkivati se, a ja se veselim tome i uživam u činjenici da se mogu boriti za dobra mjesta, po mogućnosti za prva”, rekao je Binotto.

Binotto, Leclerc i Sainz (Photo: Scuderia Ferrari Press Office)

Sljedeća utrka na rasporedu je Velika nagrada Emilije-Romagne u Imoli. Jedna od domaćih utrka za Ferrari, a specifičnost trkaćeg vikenda bit će onaj izmijenjeni format sa sprint kvalifikacijama u subotu poslijepodne. Za vozače u crvenom utrke u Italiji uvijek su nešto posebno, a Leclerc naglašava da je važno zadržati mirnoću u cijelom tom kaosu.

“Puno je stvari koje će u Imoli biti prilično lude za nas. Jasno, osim toga, bit će to i trkaći vikend sa sprint utrkom. Je li to prava staza za takav format ili nije, ne znam. Odgovor na to ćemo imati nakon vikenda. Prilično sam siguran da će biti uzbuđenja, ali kao tim se moramo pobrinuti da ne pokušavamo činiti previše. Očekivanja će biti velika, kao i uvijek, ali moramo ostati mirni.”

“Bolid je vrlo moćan. Po svemu do sada, mislim da odgovara mojoj vožnji. Razumijem bolid vrlo rano u sezoni i to mi zasad pomaže. Ide sve ekstremno dobro, ali moramo nastaviti pritiskati”, poručio je vodeći vozač prvenstva.

Objava Ferrari: Rano je za timske odredbe pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak