Alpineov Pierre Gasly je morao dva puta do sudaca na razgovor nakon kvalifikacija u Barceloni. Francuz je pozvan da objasni dva odvojena incidenta – i za to je dobio dvije kazne od tri mjesta.

Prvo, činilo se kako je zasmetao Ferrariju Carlosa Sainza sredinom Q1. Španjolac je ljutito uzviknuo na radiju da je morao “poletjeti” i implicirao da mu je krug uništen. Kasnije se Gasly našao s Red Bullom Maxa Verstappena na repu, pogrešno misleći da je Nizozemac u sporom krugu, a ne brzom.

Niti jedan od tih incidenata nije se pokazao skupim za njegove protivnike jer su i Sainz i Verstappen uspjeli dogurati do Q2 pa i Q1, tj. njih dvojica na kraju dijele prvi startni red na gridu za sutrašnju utrku. Gasly je doduše izgubio svoje četvrto mjesto na startu.

Pierre će sada startati kao 10. nakon što su ga suci proglasili krivim za ometanje Verstappena i Sainza.

Ostaje za vidjeti što može učiniti od tada, ali Alpine ima oba automobila u prvih 10, nakon što se Esteban Ocon kvalificirao kao sedmi, a kazna za njegovog momčadskog kolegu znači da Ocon nasljeđuje šesto mjesto na gridu za utrku.

“U to vrijeme pokušao sam učiniti najbolje što sam mogao s informacijama koje sam imao”, rekao je Gasly. “Očito postoje pravila, sve što se dogodilo nije bilo namjerno i kao što sam rekao, dao sam sve od sebe s informacijama koje sam imao.”

Što se tiče incidenta s Verstappenom, suci su primijetili da momčad nije uspjela dati odgovarajuće upozorenje svojem vozaču o približavanju Verstappena, rekavši mu da su automobili iza njih u sporom krugu.

Što se tiče trenutka sa Sainzom, suci su komentirali:

“Vozač automobila broj 10 izjavio je da je bio svjestan da je Ferrari (auto broj 55, Sainz) iza, ali je osjećao da ne može učiniti ništa da izbjegne ometanje zbog velike brzine delte te blizine automobila broj 55 i 16 (Charles Leclerc).”

Međutim, suci smatraju kako se mogao pomaknuti dalje udesno na izlazu iz zavoja 13.

Objava Gaslyu dvije kazne po tri mjesta na startu VN Španjolske pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic