Napokon normalna i suha sesija obilježila je treći slobodni trening za VN Kanade u Montrealu. Mercedesi i Red Bulli se čine najbržima, dok su McLareni i Ferrariji nešto sporiji.

Momčadi su u trening ušle sa srednjom komponentom guma, osim McLarena koji su se odlučili za tvrdu smjesu. Alpinei Gaslya i Ocona su nakon 5 minuta treninga zauzeli prve dvije pozicije vremena krugova s Pierrovim vremenom od 1:16.412.

Nova stara žrtva nakon 6 minuta treninga bio je Guanyu Zhou u Sauberu koji je na čudan način izletio u zid na ulasku u drugi zavoj. Zhou se nastavlja mučiti ove sezone, momčadi je javio kako je bolid čudan i da se zadnji kotači nekontrolirano zablokiraju. Pojavili su se uvjeti crvene zastave.

Sesija se ubrzo nastavila s 50 minuta do isteka vremena. Staza još uvijek nije dovoljno gumirana te dosta vozača nema pouzdanosti pri silasku s visokih pasica. Nova brza vremena obilježio je Max Verstappen najbržih 1:15.495 te je nakon 15 minuta sesije bio preko sedam desetinki brži od ostatka grida, konkretnije Kevina Magnussena u Haasu.

Alex Albon u Williamsu je prerezao šikanu nakon osmog zavoja te se požalio momčadi kako je osjećaj na kočnicama čudan te da dosta toga nije u redu s podešavanjem bolida. Doduše, dosta vozača se požalilo na to, ali raspoložen je očito bio Fernando Alonso s najbržim vremenom sesije nakon 20 minuta sesije na hard komponeti guma. Španjolac je tada radio simulaciju utrke.

Aston Martinima je itekako potreban dobar rezultat, posebice nakon loših utrka u posljednje vrijeme, tj. još ružnije opisano – pada prema sredini poretka. Obojica su s 35 minuta do kraja sesije jedini bili na najtvrđoj komponenti guma prije nego što su ušli u boks.

Na polovici sesije dosta vozača je bilo u garažama te su trajale pripreme za izlazak na najmekšoj komponenti guma. Prvi je na toj komponenti izašli su Carlos Sainz u Ferrariju i Logan Sargeant u Williamsu koji je na kratko imao i najbrže vrijeme sesije od 1:14.355.

Novo najbrže postavio je George Russell u Mercedesu s 1:14.279. Drugi Ferrari, onaj Charlesa Leclerca, vozaču je još uvijek bio čudan na kočnicama, ali pobjednik iz Monaka s 26 minuta do kraja sesije radi najbrže vrijeme od 1:13.581. No, ubrzo to Lewis Hamilton spušta na 1:13.464.

Aston Martini nisu izlazili na mekoj komponenti, te su nastavili sa simulacijama utrke na hardu. Za kvalifikaciju se predviđa kiša, te tada ni Red Bulli, ni Alpinei, ni Haasovci nisu izlazili na softu. Sa 17 minuta do kraja sesije skoro svi vozači ušli su u garaže.

S 13 minuta do kraja sesije, Russell je izašao na stazu s još jednim novim setom mekih guma i radi tada najbrže vrijeme sesije s vremenom 1:13.274. Nažalost, pojavila se prva žrtva Zida prvaka, bio je to Albon koji je preagresivno zajahao pasicu na izlasku iz šikane i udario stražnjim desnim kotačem u zid.

Ipak su i u Red Bullu odlučili izaći na softu, s 10 minuta do kraja sesije, ali najraspoloženiji je očito bio Hamilton koji radi najbrže vrijeme sesije s 1:12.549. Bio je to odmah i drugi Mercedes Georgea Russella, ali nije uspio pratiti momčadskog kolegu.

Pet minuta do kraja sesije obilježila su brza vremena, ali iza leđa Hamiltona. Verstappen je bio preko šest desetinki sekunde sporiji od Lewisa, a Maxa je na drugoj poziciji zamijenio domaći Lance Stroll. No, Max vraća drugu poziciju s laganim kontaktom prema Zidu prvaka.

Poredak prvih 10:

  1. Hamilton, Mercedes
  2. Verstappen, Red Bull
  3. Russell, Mercedes
  4. Stroll, Aston Martin
  5. Piastri, McLaren
  6. Ricciardo, RB
  7. Norris, McLaren
  8. Alonso, Aston Martin
  9. Perez, Red Bull
  10. Leclerc, Ferrari

Objava Hamilton najbrži uoči kvalifikacija u Montrealu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic