Nakon duge i izazovne sezone u 2021. godini gdje je Red Bull odmjerio snage protiv Mercedesa, ekipa iz Milton Keynesa u 2022. imala je daleko lakši izazov. Max Verstappen u Japanu je potvrdio drugi naslov svjetskog prvaka, dok Red Bull u Austinu može potvrditi i konstruktorsku titulu.

Red Bull je tako na pragu osvajanja prve konstruktorske titule nakon dugih devet godina. Podsjetimo, Red Bull ukupno ima četiri konstruktorske titule koje su osvojili od 2010. do 2013. godine. Trenutno je drugoplasirani Ferrari u zaostatku od 165 bodova, a veoma su male šanse da će se konstruktorska borba nastaviti i u posljednje tri utrke.

Šef Red Bulla, Christian Horner, smatra da Red Bull sada ima najsnažniju tehničku postavu u svojoj povijesti. Tu je i dalje Adrian Newey, genije u stvaranju tehnički fenomenalnih bolida, a iza sebe Newey ima snažnu podršku.

“Adrian i cijela tehnička postava. Pierre Wache, naš tehnički direktor, Enrico Balbo [šef aerodinamike], Craig Skinner [šef dizajna], Ben Waterhouse, mislim da je ovo najsnažniji tehnički tim kojeg smo ikada imali.”

“Mislim da je to dokaz koliko naporno radimo iza kamera. Prošle godine smo napravili ono što smo napravili, i onda smo se pojavili ove godine s ovako kompetitivnim bolidom. Bili smo posljednja ekipa koja je obavila tranziciju na novi bolid, bili smo pod ogromnih pritiskom ove godine zbog budget capa i svega drugog.”

“Uložili smo puno krvi, znoja i suza u ovo. Mislim da je svatko uključen obavio fenomenalni posao.”

Christian Horner

Osim fantastičnog stručnog osoblja, Horner smatra i da je aktualni dvostruki svjetski prvak Max Verstappen napredovao u odnosu na prošlu godinu i da je sada još bolji vozač.

“Ove godine je na drugačijoj razini. Puno poštovanje jer zaista zaslužuje ovo prvenstvo s obzirom na način na koji vozi ove godine.”

“Svi u tvornici, svi u Red Bullu, svi naši partneri ubacili su u višu brzinu ove godine. Fenomenalno je.

Objava Horner: Red Bull sada ima najjaču tehničku postavu u svojoj povijesti pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić