Stigli smo i do posljednje utrke sezone u kojoj će se odlučiti ostaje li Bagnaia aktualni prvak ili će ga s trona skinuti Martin. Sve ostalo je riješeno, Ducati je na razini proizvođača pomeo konkurenciju. Od prvog treninga počelo ja burno, ne toliko kontaktima na stazi nego ponovnim praćenjem rivala na stazi, u ovom slučaju Bagnaie ne bi li se stvorio dodatni pritisak. Sve u maniri M. Marqueza i njegovih već viđenih upitno korektnih igrica. Osim toga, vrijeme je za rasplet popunjavanja grida za slijedeću sezonu, posljednja vijest je potvrda Marinijevog angažmana u Hondi. Pomalo čudna situacija da Rossijev brat odlazi iz praktično svog tima i prelazi u Hondu u vjerojatno najgorem povijesnom trenutku za Hondu. S druge strane, i Honda je odlaskom Marqueza svjesna da bez većeg angažmana oko razvoja novog motora nije konkurentna a Mariniju je to prilika da nešto stvori od početka i oslobodi se tereta “mlađeg brata”.

Na treninzima Bagnaia nije briljirao no pitanje je da li je i on kalkulirao. Martin je za to vrijeme bio među prvima. Kvalifikacije su pokazale da Talijan može bolje pa je završio na drugom startnom mjestu, iza najbržeg Vinalesa a ispred Zarca dok je Martin krenuo iz drugog reda, iza Millera i Bindera.

Sprint utrku poveo je Bagnaia ali ga je Vinales odmah prošao dok mu je na rep stigao Martin. Njihovu borbu su iskoristili Binder i Marquez koji su ih prošli međutim Martin je odmah vratio treće mjesto. Poredak je ostao isti do pola utrke kada je na vrhu Vinales izgubio prednost nad Binderom i Martinom dok je Bagnaia na petom mjestu previše zaostajao. Krug kasnije Binder je prešao u vodstvo. Nedugo nakon toga Martin je prošao Vinalesa pa nastavio i dalje te nakon greške Bindera preuzeo vodstvo. Bagnaia je i dalje bio na petom mjestu a iza sebe imao DiGiannantonia koji ga je mogao ali nije htio napasti. Martin je do kraja ostao na vrhu i uzeo nove vrijedne bodove te smanjio razliku u ukupnom poretku na 14 bodova za Bagnaiom te rasplet ostavio za nedjelju GP utrku.

.