Lando Norris imao je dva bliska susreta sa zidovima Marina Bay staze na nedjeljnoj VN Singapura. Kaže kako nije pretjerano forsirao tijekom dominantne pobjede na utrci.

Vozač McLarena odradio je impresivnu vožnju pobijedivši Maxa Verstappena s više od 20 sekundi prednosti, uključujući vodstvo na kraju prvog kruga iz pole positiona po prvi put u karijeri.

Međutim, tijekom utrke, oštetio je prednje krilo nakon što je blokirao kotače i skrenuo ravno u zavoju 14, lagano udarivši u barijeru pri izlasku. Kasnije je skoro ponovio incident koji je prošle godine izbacio Georgea Russella iz utrke na ulazu u zavoj 10.

Norris je također izišao široko prilikom obilaska vozača Williamsa, Franca Colapinta, u završnim fazama utrke, iako je imao dovoljno prostora za ispravak pogreške na šikani u zavojima 16/17.

“Bila je to nevjerojatna utrka – nekoliko previše bliskih situacija. Imao sam par malih trenutaka u sredini utrke, ali mislim da je bila dobro kontrolirana.”

“Bolid je bio sjajan, mogao sam forsirati. Bili smo brzi cijelu utrku, a na kraju sam mogao malo i opustiti. Bilo je lijepo. Ipak je bilo naporno. Malo sam ostao bez daha, ali jako zabavna utrka.”

Lando Norris

Na pitanje je li bilo potrebno toliko forsirati s obzirom na njegovu dominaciju u odnosu na ostale, Norris je odgovorio:

“Ponekad se može dogoditi da se previše opustiš. Ne znam što je točno bilo, bilo je zahtjevno. Još uvijek je bilo lako blokirati gume kao što sam ja učinio. I dalje sam forsirao, nisam htio imati samo jednu sekundu prednosti, htio sam imati što veću prednost.”

O težini utrke – prve Velike nagrade Singapura bez intervencije sigurnosnog automobila – s obzirom na vruće i vlažne uvjete, objasnio je:

“Slično kao prošle godine u Kataru, ali nisam vozio lagano. Mogao sam voziti puno lakše, pa sam sada malo omamljen.”

Ovaj rezultat znači da se Norris ponovno približio Verstappenu u poretku vozača. Razlika je sada 52 boda.

Objava Norris: Htio sam imati što veću prednost pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic