Najbrži na trećem i posljednjem slobodnom treningu uoči kvalifikacija u Imoli je bio Oscar Piastri u McLarenu. Drugo vrijeme je postigao Lando Norris u drugom McLarenu , a treći Carlos Sainz u Ferrariju.

Vremena vozača uskoro…

Tijek treninga:

Treći slobodni trening je krenuo u 12:30 po hrvatskom vremenu te je nekolicina vozača odmah izašla na stazu. Prvi je izašao vozač McLarena Lando Norris, a iza njega i dva Aston Martina kao i Oscar Piastri. Upravo su i oni postavili prva mjerena vremena, a iza njih je bio i Charles Leclerc.

Carlos Sainz je postavio nakon 5-6 minuta najbrže vrijeme, a vozači Ferrarija su bili jedini koji su u početku treninga bili na mekanim gumama koje će se pretežito koristiti u kvalifikacijama, dok bi u utrci trebali vidjeti medium-hard kombinaciju guma.

Leclerc je u drugom pokušaju poboljšao svoje vrijeme za preko sekundu te je preuzeo vodstvo, ali većina grida još uvijek nije postavila svoja vremena jer su čekali kasniji trenutak za izaći na stazu. Dva Red Bulla su također rano izašla na stazu na medium gumama kako bi provjerili postavke bolida koji je tijekom prva dva treninga bio prilično loš te su imali veliki zaostatak za vodećima.

Verstappen i Perez su na srednje tvrdim gumama bili samo malo sporiji od dva Ferrarija na mekanim gumama što bi moglo značiti da je Red Bull preko noći napravio dobar posao i da će opet biti u samom vrhu. Nakon nekoliko krugova u kojima su laganim tempom kružili stazom, vodeći vozači su odradili još jedan brzi krug na istom setu guma te je dvojac iz Ferrarija opet bio najbrži, ali dva Red Bulla su bila jako blizu unatoč sporijoj komponenti guma.

Dvojac iz Mercedesa je izašao na mekanoj komponenti guma, ali su u prvim brzim krugovima bili daleko od pravog tempa, a Fernando Alonso je u posljednjem sektoru malo izašao van staze te prošao šljunkom, ali bez većih posljedica za njegov Aston Martin. Lando Norris je tek nakon dvadesetak minuta izašao na stazu, a njegov momčadski kolega je i dalje bio u boksevima te je bilo vidljivo kako mehaničari rade neke preinake na stražnjem dijelu bolida.

35 minuta do kraja treninga se dogodio incident u kojem je Fernando Alonso završio u zaštitnoj ogradi na izlasku iz posljednjeg zavoja nakon što je izgubio kontrolu svojeg bolida te je kontrola utrke pokazala crvenu zastavu kako bi se njegov bolid uklonio s traktorom, a Alonso je odmah javio kako je on u redu i nema ozljeda što je najbitnije.

Trening je nastavljen dok je na satu bilo još preostalo 28 minuta do kraja trećeg treninga te je većina vozača odmah izašla na stazu. Piastri je napokon postavio mjereno vrijeme i došao do treće pozicije, odmah iza dva Ferrarija. U drugom pokušaju je Piastri još malo poboljšao svoje vrijeme do posljednjeg sektora kada je otišao malo preširoko u posljednjem zavoju i morao odustati od brzog kruga, ali srećom je prošao bez posljedica.

U posljednjih desetak minuta treninga je većina vozača krenula na stazu na novim setovima mekanih guma kako bi odradili posljednje brze krugove prije kvalifikacija koje bi mogle biti vrlo uzbudljive zbog malih zaostataka na samom vrhu, ali i u sredini poretka gdje će biti jako mali zaostatci za ulazak u Q3.

Oscar Piastri je odmah postavio najbrža vremena u svakom sektoru i uvjerljivo došao na vrh poretka s pola sekunde prednosti u odnosu na staro vrijeme Carlosa Sainza. Šesti minuta prije kraja treninga i u trenutku kada su se svi spremali na posljednje brze krugove Sergio Perez je napravio grešku u šikani na ulasku u treći sektor te je završio prednjim krajem bolida u zaštitnoj ogradi, a direkcija utrke je još jednom pokazala crvenu zastavu.

Trening je nastavljen s dvije minute do kraja, a vozači su pokušali odraditi još jedan brzi krug. U tome nisu uspjeli svi vozači, a zbog lošije pripreme i prebrzog kruga zagrijavanja većina vozača nije uspjela poboljšati svoja vremena. Piastri je ostao na vrhu, a jedino mu se približio Lando Norris u drugom McLarenu.

Objava Piastri najbrži na trećem treningu u Imoli! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: fermen