Carlos Sainz (1:18,713) postavio je najbrže vrijeme prvog slobodnog treninga koji je u petak održan na Hungaroringu povodom Velike nagrade Mađarske. Pobjednik ovogodišnje utrke u Australiji i vozač Ferrarija ostavio je iza sebe aktualnog prvaka Maxa Verstappena (+0,276s) i momčadskog kolegu Charlesa Leclerca (+0,298s).

George Russell, koji je odustao na prošloj utrci na Silverstoneu, završio je četvrti s 0,424 sekundi zaostatka, dok je Zhou Guanyu (+0,467s) završio na petom mjestu.

Slijede vozači McLarena, Lando Norris (+0,498s) na šestom i Oscar Piastri (+0,536s) na sedmom mjestu. Yuki Tsunoda (+0,547s) bio je osmi, a Lance Stroll (+0,552s).

Krug desetorice najbržih zatvara Lewis Hamilton (+0,574s).

Oliver Bearman, koji je nedavno potvrđen kao vozač Haasa od sljedeće sezone, zamijenio je Nicu Hulkenberga u spomenutoj ekipi tijekom prvog treninga. Ipak, mladi Englez postavio je posljednje vrijeme treninga, a njegov momčadski kolega Kevin Magnussen je bio 19.

Aston Martin je došao na Hungaroring s velikom nadom nakon dvostrukih bodova na Silverstoneu. Ipak, britanski konstruktor imao je veliki poteškoća tijekom prvog treninga. Pogotovo Španjolac Fernando Alonso (+0,973s) koji je završio na 13. mjestu.

Dvostrukog svjetskog prvaka pitali su tijekom treninga za savjet oko balansa bolida, na što je Alonso u svojem stilu odgovorio: “Sretno Lanceu”. Kanađanin je također komentirao bolid: “Trenutačno je šokirajuće voziti ovaj bolid.”

Hungaroring je jedna od najkraćih staza na kalendaru s krugom od 4381 kilometara, tako da će tijekom kvalifikacija biti prilično prometno na stazi. Taj je problem bio prisutan već na prvom treningu.

Na otežani promet žalio se Russell, kojeg je zadržao Tsunoda. Mercedesov adut kasnije se požalio i na Estebana Ocona i poručio kako se brani na stazi tijekom slobodnog treninga.

Drugi trening na rasporedu je u 17 sati.

Objava Sainz najbrži na prvom treningu u Mađarskoj ispred Verstappena pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić