Treći slobodni trening u Singapuru nastavio je s dobrim tempom Ferrarija, posebice onog Carlosa Sainza. Max Verstappen imao je problema s promjenom brzina, a ostaje za vidjeti jesu li u Red Bullu uspjeli otkloniti problem za kvalifikacije i utrku. Prema posljednjem javljanju iz boksa, problem još uvijek donekle postoji.

Na djelomično oblačne, s 31°C uvjete, na stazu koja se vozi obrnuto od smjera kazaljke na satu, prvi je izašao Valtteri Bottas u Alfa Romeu na mekim gumama. Sukladno tome je i prvi postavio neko vrijeme kruga od 1:35.082.

Nije bilo neke žurbe na samom početku sesije te je nakon 5 minuta treninga na stazi bilo samo sedam vozača. Nakon prvih izlaska onih od kojih se očekuje da će biti najbrži ovog vikenda, najbrži je bio Max Verstappen s vremenom kruga od 1:34.402 na medium gumama.

Nakon 10 minuta, povećala se gužva na stazi, najbolje se to vidjelo po Lewisu Hamiltonu koji se probio na mekim gumama do 3. mjesta sa svojim vremenom kruga, ali bilo je to preko pola sekunde zaostatka za tada vodećim Carlosom Sainzom. George Russell je odvozio nešto bolje, ali još uvijek 3 desetinke sekunde sporije od Sainza.

Ubrzo je to Max vratio na vrh ljestvice vremena krugova s 1:33.660, još uvijek na medium komponenti guma, a momčadi se tada požalio na probleme kod promjena na više brzine. Čekao se brzi krug i drugog Ferrarija, onog Charlesa Leclerca. Desilo se to nakon 20 minuta treninga, a Charles je odvozio krug s vrememom od 1:33.663, samo 3 tisućinke sporije od Maxa!

No, krenula su tada vremena na mekim gumama, a Russell tu radi 1:33.440 i zauzima tada vodeće mjesto u poretku vremena kruga. Ipak, očito odlično raspoloženi Sainz, ubrzo na mediumu radi novo vodeće vrijeme od 1:33.195. U sredini poretka s 30 minuta do kraja treninga najbrži su bili Aston Martini, a među njima je doduše bio i Red Bullov Sergio Perez koji još od jučer ima problema s upravljivošću bolida.

Prema kraju poretka nalazili su se vozači Alfa Romea i AlphaTaurija, s tim da je Yuki Tsunoda tada bio vidno sporiji od ostalih. Liam Lawson, zamjena za ozljeđenog Daniela Riccarda u Alpha Tauriju, izvrtio se na izlasku iz prvog zavoja i zamalo udario u ogradu, ali sve na kraju prošlo bez većim problema.

Mercedesov dvojac bio je uporan na mekim gumama, te na polovici sesije zauzimaju vodeća mjesta u poretku vremena, Russell ispred Hamiltona s dvije desetnike prednosti. Smanjio se tada promet na stazi, a dosta vozača je griješilo na kočenju u prvi zavoj.

S 20 minuta do kraja treninga Russell je pojačavao tempo na spomenutim mekim gumama te ide još brže – 1:32.364, čak pola sekunde brže od svojeg najboljeg vremena kruga. Počeli su i drugi vozači izlaziti na mekoj komponenti guma, što je značilo da su počele pripreme i simulacije za kvalifikacije.

Ubrzo Lando Norris ‘skida’ Russella s vrha poretka vremena kruga i radi krug od 1:32.303. Hamilton to također više nije mogao pratiti, iza njih bili su tada Esteban Ocon i Fernando Alonso.

S 11 minuta do kraja treninga, na mekoj komponenti guma krenuo je i Verstappen u brzi krug, ali bilo je to u prvom pokušaju preko 3 desetinke sekunde sporije od Norrisa. Nisu ni Ferrarijevci tada bili nešto vidno brži, ali Sainz ipak radi 1:32.303 i postavlja najbrže vrijeme sesije s 10 minuta do kockaste zastavice.

Prema kraju treninga, saznalo se kako Max još uvijek ima problema s promjenom brzina, te su mu iz momčadi javili da dođe na provjeru postavki mjenjačke kutije. S tri minute do kraja treninga, Russell se približio Sainzu s vremenom od 1:32.134, što je bilo dovoljno za drugo mjesto u poretku vremena krugova.

Do kraja sesije, i Verstappen i Leclerc su pokušali napraviti najbrže vrijeme kruga, ali promjene u vrhu poretka nije bilo.

Poredak prvih 10:

  1. Sainz, Ferrari
  2. Russell, Mercedes
  3. Norris, McLaren
  4. Verstappen, Red Bull
  5. Leclerc, Ferrari
  6. Hamilton, Mercedes
  7. Piastri, McLaren
  8. Perez, Red Bull
  9. Hulkenberg, Haas
  10. Tsunoda, AlphaTauri

Objava Sainz najbrži uoči kvalifikacija u Singapuru! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic