Sergio Perez potvrdio je svoju izvrsnost na uličnim stazama, tako i na današnjoj Džedi. Njegov momčadski kolega Max Verstappen se nakon problema u kvalifikacijama i starta s 15. mjesta, očekivano lako probio do 2. mjesta. Isto baš nije vrijedilo i za Ferrarijevog Charlesa Leclerca koji je radi kazne zbog promjena komponenata pogonske jedinice startao s 12. pozicije.

Lewis Hamilton i Logan Sargeant utrku su počeli na tvrdoj komponenti guma, Leclerc i Lando Norris na mekoj, a svi ostali na srednjoj.

Start utrke je prošao uredno, a vodstvo je preuzeo Fernando Alonso! Ipak, suci su razmatrali njegovu nepravilnu poziciju bolida na startnom mjestu te je ubrzo dobio 5 sekundi kazne. Stroll je lijepo prošao Sainza s vanjske strane u 13. zavoju, a Leclerc i Verstappen probili su se za 3, odnosno 2 mjesta. Početkom 4. kruga, Perez preuzima vodstvo. Piastri je imao kontakt s Gaslyem i “zaradio” oštećenje na prednjem krilu. U petom krugu, McLareni su bili na dnu začelja.

Početkom 6. kruga Hamilton, Gasly i Leclerc vodili su borbu za 7. mjesto, a Max je bio oko dvije i pol sekunde iza njih. Ispred njih, Russell, Stroll i Sainz vodili su bitku za 3. mjesto. Leclerc je prošao Gaslya i krenuo u napad na Hamiltona na 7. mjestu. Vozač Mercedesa je u međuvremenu dobio upozorenje za previše promjena smjerova na startno-ciljnoj ravnici. No, Charles prolazi naprijed početkom 9. kruga.

Russell je s 10. krugom mrvicu lakše disao, a Sainz je iza njega lovio Strolla na 4. mjestu. Ubrzo je došlo i do obračuna Verstappena i Hamiltona za 8. mjesto, ali Max to rutinerski odrađuje na startno-ciljnoj ravnici u 11. krugu. Perez je pojačao tempo i otišao Alonsu na preko 3 sekunde prednosti u 12. krugu. Isto je dva kruga kasnije i Leclerc odradio s Oconom za 6. mjesto. Stroll je prvi koji je od vodećih ušao u boks, iako su upravo Sainza pozvali da uđe na zamjenu guma, ali je Španjolac ostao na stazi još dva kruga i uspio izaći ispred Strolla.

Naravno, približavala se i borba Verstappena i Leclerca. Max je uhvatio DRS u 16. krugu, ali je Charles ušao u boks početkom 17. kruga. Isto je uradio i Ocon. Leclerc je, dosta ključno, također izašao ispred Strolla. Ali, uskoro se pokazalo i zašto. Strollu su javili da zaustavi bolid na stazi radi problema s pogonom, a izašao je i sigurnosni automobil. Ostaje upitno je li bio potrebe za toliko drastičnom odlukom jer je Lance parkirao bolid iza ograde, suprotno od smjera kretanja u zavoju 13.

Utrka se nastavila u 21. krugu, Max je sada bio ispred oba Ferrarija na 4. mjestu. Hamilton se ugurao između dva Ferrarija izlaskom iz boksa, na 6. mjesto i ubrzo prošao Sainza na petom mjestu. Ispred njih, Max je lovio Russella za posljednju stepenicu podija, ali George se solidno branio do omogućavanja DRS-a. Verstappen prolazi naprijed krajem 23. kruga. Nije mu dugo trebalo da stigne i Alonsa za drugo mjesto, koje je i zauzeo dva kruga kasnije.

Hamilton se probijanjem pored Sainza polako približio i momčadskom kolegi na 4. mjestu, DRS je uhvatio u 26. krugu. Bila je to kratka borba u prvi zavoj, ali ubrzo su vozili na sigurnoj udaljenosti, isto kao i Ferrarijev dvojac iza njih. Alex Albon je nažalost morao odustati radi problema s kočnicama. Red Bulli su u međuvremenu izmjenjivali najbrže krugove, Max je u 31. krugu (19 do kraja) kasnio oko 5 sekundi.

U borbi za bodove bila su i oba Haasa na 11. i 12. mjestu, odmah iza Tsunode na 10. Magnussen je imao DRS, ali Japanac je branio poziciju sve do 47. kruga kada je Kevin prošao naprijed na kočenju u prvi zavoju. Hülkenberg to ipak nije mogao pratiti i pao je pod pritisak Sargeanta u Williamsu, a bili su tu odmah i Zhou i De Vries. Bottas je nažalost s problemima vozio na začelju poretka, iza oba McLarena. Zhou lijepo prolazi ispred Sargeanta kojem je Hulk malo pobjegao i u 40. krugu je Kinez bio 13.

Max je počeo momčadi javljati da ima problema s lijevom poluosovinom. Javljali su mu da je sve u redu, ali Nizozemac je javljao da se čuju čudni zvukovi pri većoj brzini. Svejedno, svjetski prvak se približavao momčadskom kolegi na vodećoj poziciji, bilo je to u 40. krugu oko 4 sekunde. No, do kraja utrke nije bilo značajnijeg približavanja, niti pogoršavanja problema kod Maxa. Checo je uzeo svoju 5. pobjedu u karijeri i vodstvo u prvenstvu!

Krajem utrke u zraku je bila još jedna kazna za Alonsa od 5 sekundi, a imao je oko 4.7 sekundi prednosti ispred Russella na 4. mjestu. Nando to ipak diže na 5.1 i uzima sigurno posljednju stepenicu podija.

Poredak prvih 10:

  1. Perez, Red Bull
  2. Verstappen, Red Bull
  3. Alonso, Aston Martin
  4. Russell, Mercedes
  5. Hamilton, Mercedes
  6. Sainz, Ferrari
  7. Leclerc, Ferrari
  8. Ocon, Alpine
  9. Gasly, Alpine
  10. Magnussen, Haas

Objava Sergio Perez pobjednik na VN Saudijske Arabije! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic