Max Verstappen u Red Bullu je postavio najbrže vrijeme prvog i jedinog slobodnog treninga za VN Katara. Drugo vrijeme je postavio Carlos Sainz u Ferrariju, a treći je bio Charles Leclerc u drugom Ferrariju.
Vremena vozača uskoro…
Tijek treninga:
Na početku treninga većina vozača je izašla na stazu kako bi isprobali stazu na kojoj su do sada samo jednom vozili bolide Formule 1, a koja je uoči ovogodišnje utrke u potpunosti re-asfaltirana i modernizirana. Svi vozači su se žalili na grip koji je bio na niskim razinama, a velike probleme je stvarao pijesak koji je vjetar nanosio na samu stazu.
We are GREEN for FP1, our first session of the weekend!
As a reminder, we have just one solitary practice session in Lusail, with qualifying later on on Friday, followed by Sprint Saturday!#QatarGP #F1Sprint pic.twitter.com/gZNEgeBl3P
— Formula 1 (@F1) October 6, 2023
Nekolicina vozača je odmah išla široko u uvodnim krugovima zbog nedostatka gripa i jako vjetra, ali bez većih posljedica. U prvih deset minuta su se na vrhu izmijenjivali vozači Mercedesa i Max Verstappen, a jedini vozači koji nisu postavili mjerena vremena u uvodnim minutama su bili vozači Williamsa.
Nakon prvih brzih krugova vozači su se vratili u bokseve, a upravo po povratku u bokseve Charles Leclerc je javio svojem inženjeru kako njegova pogonska jedinica ne zvuči dobro te da je provjere. Većina vozača je prve krugove odradila na tvrdim gumama, a nekolicina na srednje tvrdim gumama.
SAI: “My dad would go quick in these condiitons!”
Carlos Sainz channels his inner rally champ in the early stages of FP1, with Verstappen also reporting low grip #QatarGP #F1Sprint pic.twitter.com/rQN4zM7uR7
— Formula 1 (@F1) October 6, 2023
U Ferrariju su provjerili podatke s bolida Leclerca te su ustanovili kako nema većih problema te su on, kao i njegov kolega Sainz, nastavili svoj program u drugom dijelu treninga. Upravo je Leclerc još jednom otišao široko na samom kraju prvog sektora, ali je prošao bez većih oštećenja.
Oscar Piastri je 20 minuta prije kraja postavio najbrže vrijeme treninga do tada, na tvrdoj komponenti guma. Njegov momčadski kolega, Lando Norris, je bio malo sporiji te je u tom trenutku bio drugi. Pet minuta nakon što su McLareni postavili svoja vremena, Leclerc je postavio još brže vrijeme na medium komponenti guma.
There’s an orange-hued glow lighting up Qatar… but not just the sun!
Papaya pair Piastri and Norris go P1 and P2 momentarily#QatarGP #F1Sprint pic.twitter.com/ki3oLzeYwO
— Formula 1 (@F1) October 6, 2023
Prvi vozač koji je izašao na mekanim gumama je bio Alex Albon u Williamsu te je odmah pri kraju prvog sektora napravio grešku zbog koje je morao odustati od prvog brzog kruga. U drugom brzom krugu je napravio istu grešku te je opet odustao od kruga. Logan Sargeant je uspio postaviti šesto vrijeme, a Albon deseto nakon nekoliko pokušaja.
Pet minuta prije kraja treninga najbrže vrijeme je postavio Fernando Alonso u Aston Martinu, ispred Leclerca u Ferrariju. Ipak, samo koju minuticu kasnije Max Verstappen i Sergio Perez su odlučili postaviti brza vremena na soft gumama te su odmah došli na vrh poretka. Verstappen je bio najbrži, a Perez treći.
The quali runs are coming in hot…
Verstappen crushes the benchmark and goes half a second clear at the top on the soft tyres #QatarGP #F1Sprint pic.twitter.com/W5aS8kqAad
— Formula 1 (@F1) October 6, 2023
Nekolicina vozača je odlučila ne koristiti mekane gume na prvom slobodnom treningu, a dva Ferrarija su na samom kraju treninga napravili brzi krug na novim soft gumama. Ipak, uz puno problema, Leclerc nije poboljšao svoje vrijeme koje je bio postavio na medium gumama.
Ipak, u samom smiraju treninga nekolicina vozača je poboljšala svoja vremena, a među njima je za istaknuti ipak dva Ferrarija koji su došli do druge i treće pozicije. Osim toga, nije bilo većih promjena niti problema do kraja.
Kvalifikacije koje će odrediti grid za nedjeljnu utrku kreću u 19 sati po hrvatskom vremenu.
Objava Verstappen najbrži na jedinom slobodnom treningu u Kataru! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: fermen