Ferrari je vikend u Meksiku započeo sada već s uobičajenim rezultatima, ali sada im ostatak tjedna ide u malo težem smjeru. Vozačima koji nisu sudjelovali na prvom slobodnom treningu, pošto su ih zamijenili mladi vozači, bilo je dopušteno koristiti pola ove sesije za uobičajenu vožnju i pripremu trkaćeg vikenda. Ostali testiraju neoznačene komponente Pirelli guma za 2023. godinu s definiranim planovima vožnje.

Max Verstappen u Red Bullu je već minutu prije početka drugog slobodnog treninga čekao prvi na izlasku iz bokseva. Pierre Gasly je prvi postavio neko vrijeme na testnim gumama od 1:22.186, ali ubrzo to Carlos Sainz spušta na 1:21.943. George Russell, Yuki Tsunoda i Esteban Ocon vozili su na ovogodišnjim medium gumama, a prianjanje je naravno još uvijek bilo slabo.

Nakon 15 minuta treninga, Verstappen na testnim gumama postavlja najbrže vrijeme od 1:21.588, ali tribine su živnule nakon što je domaći dečko Sergio Perez to još malo popravio na 1:21.579. No, Russell se vraća na vrh s vidno bržih 1:19.970, ali na ovosezonskim mekim gumama za razliku od Red Bullovog dvojca na testnim.

Lewis Hamilton iza momčadskog kolege, Tsunode i Ocona nakon 20 minuta treninga postavlja tada najbrže vrijeme na testnim gumama od 1:21.509, četvrto ukupno. Albon je još jedan od vozača koji su tek u drugom slobodnom treningu prvi puta okusili asfalt u Meksiku ove sezone.

Kao i vodeća trojka po vremenima, vozač Williamsa vozio je tada na mekoj komponenti guma. Nešto više nakon pola sata treninga uslijedili su uvjeti crvene zastave. Ferrariju očito ovaj trening nije išao po planu pošto je Charles Leclerc doživio težak sudar u zid sa zadnjim krajem svojeg bolida.

Sesija se nastavila nakon 20 minuta, a Max je ponovo bio prvi redu za izlazak na stazu. Nakon nešto više od 30 minuta do kraja sesije, svi vozači bili su na testnim Pirelli gumama za 2023. godinu. To je značilo i da je Russellovo vrijeme postignuto na ovosezonskim gumama s početka sesije postalo i najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga, a vrijeme njegovog momčadskog kolege je ostalo najbrže vrijeme na testnim gumama.

S 20 minuta do kraja treninga većina vozača je bilo na stazi i skoro svi su se borili s proklizavanjem bolida na izlasku iz zavoja. Mario Isola iz Pirellija je za vrijeme treninga objasnio kako se s novim gumama nastoji smanjiti podupravljanje, te postići jednaka (uravnotežena) razlika u performansama između komponenata guma.

Bolidi su sporiji na testnim gumama jer momčadi naravno ne žele već sada pokazati svoj potencijalni tempo za sljedeću godinu, a i podešavanja bolida su napravljena prema ovosezonskim gumama.

S 5 minuta do kraja treninga ostalo je malo vozača na stazi, a najviše krugova napravili su Gasly i Bottas (36). Sesija je prekinuta minutu i pol prije kraja vremena jer je Guanyu Zhou zaustavio bolid u stadionskom dijelu staze zbog problema s hidraulikom.

Rezultati drugog slobodnog treninga:

Objava Mercedesi najbrži na drugom slobodnom treningu u Meksiku pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic