Vladavina Mercedesa u konstruktorskom prvenstvu i službeno je završila na Velikoj Nagradi SAD-a. Red Bull je nakon osam uzastopnih titula Srebrnih strijela osvojio prvo konstruktorsko prvenstvo nakon 2013. godine, a Mercedes se još uvijek nalazi u borbi za drugo mjesto s Ferrarijem.

Predvođeni Lewisom Hamiltonom, Mercedes je do ove godine bio konstruktorski prvak u svakoj sezoni tijekom turbo-hibridne ere. Sada je Mercedes u nešto drugačijoj ulozi, s 53 boda zaostatka za Ferrarijem u borbi za konstruktorskog doprvaka.

Ekipa Mercedesa zasigurno je i razočarana što u aktualnoj sezoni nisu pobijedili ni na jednoj utrci. Jedini pole position ove sezone uzeo je George Russell u Mađarskoj, a Lewis Hamilton bio je blizu pobjedi u Velikoj Britaniji i prošli vikend u Teksasu.

Šef ekipe, Toto Wolff, poručuje kako će identitet idućeg bolida biti drugačiji u odnosu na ovogodišnji W13.

“DNK našeg bolida iduće će godine biti drugačiji, to je jasno. To nužno ne znači da će izgled našeg bolida biti veoma drugačiji.”

“Međutim, sigurno ono što je dio DNK bolida, arhitektura bolida, to će biti drugačije iduće godine.”

Toto Wolff

Deficit na ravnicama

U prošloj utrci na stazi COTA blizu Austina, Verstappen je uspio stići Hamiltona nakon pogreške mehaničara u boksu i uzeti trinaestu pobjedu u sezoni. Britanac je ponajviše razočaran velikim deficitom kojeg Mercedes ima na ravnicama u usporedbi s Red Bullom.

“Mislim da su s DRS-om brži od nas oko 35 kilometara na sat. Ako smo iza njih, onda smo mi brži nekih 22 km/h, to je s DRS-om. On je došao daleko, daleko od iza.”

“Čak i bez DRS-a mislim da su nekih 8 km/h brži od nas, tako da imamo puno vremena na pravcu za nadoknaditi, vjerojatno najmanje četiri desetinke po krugu. Tako da moramo napraviti neka poboljšanja za idući bolid.”

Hamilton je šesti u poretku vozača sa 198 bodova, četiri manje od petoplasiranog Carlosa Sainza.

Objava Wolff najavio novi Mercedes iduće godine: ‘DNK bolida će biti drugačiji’ pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić