Prvi dan Velike nagrade Las Vegasa nije dobro prošao za vodećeg vozača Svjetskog prvenstva, Maxa Verstappena. Na drugom slobodnom treningu Nizozemac je bio tek 17. i dosta se žalio na nedostatak gripa.
Činjenica je da Max Verstappen, baš kao ni njegov momčadski kolega Sergio Perez, nije uspio odvoziti pravi mjereni krug na mekšim gumama tijekom tog drugog treninga na stazi Las Vegas Strip. Njegovi mehaničari u Red Bullu stavili su na bolid gume s crvenim oznakama, no prije nego je Max završio mjereni krug, pokazana je crvena zastava zbog kvara na Williamsu Alexa Albona.
Nakon kraćeg prekida Verstappen se posvetio drugim ciljevima i nije jurio za dobrim vremenom kruga, a zbog toga je ostao sasvim nisko u poretku, na 17. mjestu. Evo kako je prokomentirao svoj prvi dan u Las Vegasu:
“Bilo je sklisko. Mislim da smo se jako mučili s dovođenjem guma u željeni radni okvir, posebno za jedan brzi krug. Kad sam vozio simulaciju utrke, mislim da je počelo biti nešto kompetitivnije, ali čak i u vezi toga trebamo još podesiti nekoliko stvari, ja mislim. Brzinom u jednom krugu baš dosta zaostajemo.”
“Naravno, ovdje imamo dosta specifične uvjete jer je vrlo hladno, ali na kraju dana, isto je svima. Trebamo pokušati razumjeti što točno radimo krivo u ovom trenutku”, rekao je Max.
Na pitanje u kojem će smjeru ići radovi na bolidu pred subotnji nastavak Grand Prixa, odgovorio je: “Po meni, čini se da je problem uvelike povezan s gumama. Balans bolida čak i nije tako loš, mislim, no jednostavno nemamo gripa. U nekim trenucima kao da vozim po ledu.”
Vidjet ćemo u nastavku trkaćeg vikenda hoće li Red Bull uspjeti poboljšati bolid. Verstappen bi već u nedjelju mogao osigurati svoj četvrti naslov prvaka svijeta, no da bi to učinio treba ili završiti utrku ispred Landa Norrisa ili održati svoju prednost na 60+ bodova uoči zadnje dvije utrke sezone. Trenutačno je razlika između njih 62 boda, a do kraja sezone dostupno je 86 bodova.
Objava Verstappen: Kao da vozim po ledu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak