Fernando Alonso bio je poseban gost u Indiji na događaju kojeg je organizirao Cognizant, jedan od najvažnijih sponzora Aston Martina za čijim je volanom ovaj neuništivi 43-godišnji Španjolac. Dvostruki svjetski prvak tamo je pričao o raznim temama i otkrio neke detalje iz njegova privatnog života.
Ono što je svakako najviše zaintrigiralo njegove navijače, ali i sve ljubitelje Formule 1, bio je komentar kako i dalje razmišlja o trećoj tituli svjetskog prvaka u Formuli 1.
Alonso je ranije ove godine produžio ugovor s Aston Martinom. Ako ga ispoštuje do kraja, ostat će u sportu minimalno do kraja 2026. godine, kada će već debelo zakoračiti u peto desetljeće života. Međutim, Aston je u rujnu osigurao usluge legendarnog inženjera Adriana Neweyja, stoga ne bi bilo čudno ako bi se Španjolcu konačno poklopile zvijezde u misiji osvajanja treće titule.
“Neću se utrkivati na Indianapolisu 500, ali planiram se natjecati u reliju Dakar, kojeg želim osvojiti nakon Le Mansa i Formule 1,” započeo je Fernando.
“Međutim, trenutačno sam vrlo, vrlo usredotočen na Formulu 1. Želim osvojiti treću titulu svjetskog prvaka u sljedeće dvije ili tri godine. To je moj prvi i jedini prioritet u ovom trenutku. Tada ću već imati 45, 46 godina… Vidjet ćemo kako će me vrijeme služiti,” rekao je Alonso, a publika mu pružila gromoglasni pljesak.
Alonso je nahvalio ekipu Aston Martina i istaknuo koliko se ekipa proširila posljednjih godina.
“Aston se želi vratiti na postolja, želimo borbe za pobjede i nećemo stati dok to ne ostvarimo. Zato u ekipu dolaze tako velika imena, poput Adriana Neweyja, najboljeg dizajnera bolida u povijesti Formule 1. To je nevjerojatna prilika, ne samo profesionalno, već i za mene osobono.”
“iMAMO NAJBOLJU TVORNICU NA SVIJETU S NOVIM ZRAČNIM TUNELOM koji će od siječnja biti u funkciji, fantastične sponzore, Aston Martin je ekipa budućnosti i dolaze uzbudljivi dani,” komentirao je Španjolac, koji smatra kako je Aston najpredanija ekipa u kojoj je bio…
“Ja nisam isti kao kada sam imao 20 godina i bio u Renaultu. Nisam imao isti pogled na život s 30 godina kada sam bio u Ferrariju, pa tako i sad razmišljam drugačije s 40 godina u Aston Martinu. Sada sam zreliji, svjesniji moje okoline, a mislim da je Aston najpredanija ekipa koju sam vidio u karijeri.”
“Sve je u glavi. U fORMULI 1 koncentracija vam nije potrebna samo dva sata svake nedjelje, već 365 dana u godini. To je svakodnevni posao, od doručka do režima treninga do razgovora s inženjerima. Pa i u utrci je tu puno faktora. Svi mi znamo voziti brzo, ali ponekad trebate znati kada ćete biti agresivni. Treba znati čuvati gume, bateriju, prepoznati prave bitke na stazi, vremenski uvjeti… Toliko je stvari o kojima vozač neprestano mora razmišljati. To je poput šaha kojeg igrate svakih 20 sekundi. Samo je 20 vozača u Formuli 1, a to su oni najpametniji na stazi, ali i izvan nje.”
Alonso je otkrio i kako se u mladosti htio baviti nogometom, ali ga je otac ubacio u kart kada mu je bilo tri godine, a ostalo je povijest.
“Možda bih čak bio i inženjer… Mislim, ja nisam odlučio biti vozač utrka. To je učinio mj otac, moram vam to priznati. Prvu karting utrku vozio sam s tri godine, nisam birao, ali moj je otac bio jako sretan tog dana. Moja majka nešto manje,” šaljivo je komentirao i nastavio…
“Kada sam imao osam godina igrao sam nogomet u školi i bio sam golman. Sjećam se kako sam puno više uživao u nogometu nego u vožnji tada, ali to nisam mogao reći svojem ocu.”
“Volan mi je u rukama otkako sam dijete. Ne znam što bih radio u životu bez njega. Propustio sam puno stvari u životu, svjestan sam toga, nisam imao normalan raspored u školi jer sam se utrkivao po Italiji i drugim zemljama. Testove bih pisao kada bih stigao. S 19 godina postao sam vozač u Formuli 1, prvi put sam izašao u noćni klub s 29 godina… Puno sam toga propustio, ali vjerujem da sam cijelo to vrijeme bio sretan. Ipak, nedostaju mi neke stvari, nemam djecu, to je nešto što bih volio u nadolazećim godinama,” zaključio je.
“
Objava Alonso: Moj je jedini cilj treća titula svjetskog prvaka! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić