Momčad iz Maranella bila je glavna priča u kvalifikacijama za VN Sao Paula prije nego je Kevin Magnussen uzeo svoj prvi pole position. Charles Leclerc bio je jedini vozač koji je u posljednji kvalifikacijski krug krenuo na stazu s gumama za mokre uvjete.

Iako jest malo padala kiša, staza je bila dovoljno suha za gume za suho, a to je značilo da se kocka s Leclercom pokazala potpuno pogrešnom jer je na kraju bio najsporiji od 10 vozača.

Leclerc je ostao duboko razočaran ovim potezom i obećao je da će razgovarati s momčadi u petak navečer kako bi raspravio i mogao poboljšati stvari u budućnosti.

“Očekivali smo malo kiše, ali nije je bilo. Razgovarat ću s momčadi i pokušati shvatiti što možemo učiniti bolje u tim uvjetima. Ali jako sam razočaran. Tempo je bio tu”, izjavio je Leclerc

Ferrari je nakon toga objasnio da je odluka o intermedijima donesena jer se smatralo da je to tada bio najbolji način da se osigura mjesto u prednjem dijelu grida, s vremenskim uvjetima koji su se trebali svakog trena promijeniti, strategija se podijelila između vozača.

Vjerovalo se da će kiša počela padati tako brzo kao što se i predviđalo i tada bi se vozači na gumama za suho mogli mučiti – a to bi ostavilo Leclerca na intermedijima u savršenoj poziciji za osvajanje pole positiona.

Ferrarijev Laurent Mekies rekao je da, dok je ‘zlatno pravilo’ utrkivanja da se uvijek ide na gume za suho kada staza to dozvoljava, momčad je smatrala da se isplati riskirati za Q3 zbog neizbježne kiše:

“S jedne strane imate stazu koja je još suha, a s druge strane, očekivali smo jaku kišu uskoro. Stoga smo na kraju podijelili strategiju naših automobila.”

Mekies je rekao da je Ferrari prihvatio da će jedan od njegovih vozača biti kompromitiran izborom, ali smatra da su potencijalne nagrade bile vrijedne toga:

“Kiša je pala vjerojatno minutu ili dvije prekasno za Charlesa, a vjerojatno je bio pravi trenutak za Carlosa koji je bio drugi na stazi. Tako je kako je: P5 i P10. Ovo je početak dugog, dugog vikenda.”

Mekies je prihvatio da će Ferrari morati naučiti neke lekcije iz onoga što se dogodilo u Interlagosu, nakon sezone u kojoj su njihove strateške odluke bile pod svjetlima reflektora:

“Imali smo mnogo, mnogo dobrih kvalifikacija ove godine, uključujući i vrlo nezgodne uvjete poput današnjih. Ali, u ovakvoj teškoj situaciji uvijek postoji mnogo toga za naučiti o ispravnim odlukama koje treba donijeti i o onim manje ispravnim.”

Sainz, koji je bio na “ispravnoj” gumi, smatra da je izgubio priliku za mjesto u prvom startnom redu jer je previše riskirao u svom jedinom pokušaju u Q3, nakon što se nije uspio smjestiti među prvima u redu na izlasku iz bokseva.

“Pokušali smo biti prvi u redu, ali na kraju sam bio tek peti. Ali, izgubio sam dosta vremena iza Charlesa i izgubili smo puno vremena od Kevina Magnussena. To je značilo da je vjerojatno imao sušu stazu od nas u tom trenutku.”

“Vjerojatno sam pretjerao. Napravio sam nekoliko velikih pogrešaka i to me vjerojatno koštalo P2/P3. Danas smo preživjeli vrlo teške uvjete i moramo preispitati nekoliko stvari kao momčad, ali sljedeći put ćemo pokušati biti bolji”, objasnio je Sainz.

Objava Ferrari: Razdvojili smo strategije pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic