Bolide američke momčadi i u narednim će godinama pokretati Ferrarijeve pogonske jedinice…

Haas je s natjecanjem u Svjetskom prvenstvu Formule 1 započeo 2016. godine, a od tada traje i bliska suradnja te američke momčadi s Ferrarijem. Tehničko partnerstvo podrazumijeva korištenje Ferrarijevih pogonskih jedinica i drugih dijelova, u skladu s pravilima Formule 1.

Polako se bliži i deseta obljetnica te suradnje, a službeno je potvrđeno kako će ista potrajati minimalno do kraja 2028. godine.

“Oduševljen sam što smo produžili naš odnos sa Scuderijom Ferrari do 2028. Kao organizacija, natjecali smo se jedino s Ferrarijevim pogonskim jedinicama, a imati taj kontinuitet i stabilnost pri ulasku u novu eru pravila o pogonskim jedinicama, ključan je našeg razvoja”, kaže šef momčadi Ayao Komatsu.

“Odnos sa Scuderijom Ferrari uvijek je poseban za nas. Oni su bili ključni u pokretanju našeg programa još u ranim danima, a nastavili su biti vrijedan tehnički partner kroz proteklih devet sezona. Presretan sam što ima još sezona pred nama i moje zahvale idu Fredu Vasseuru i mnogima drugima u Ferrariju za kontinuiranu vjeru u naš projekt.”

“Ova je objava još jedan promjer dugoročnih ambicija MoneyGram Haas F1 Teama. Naše investicije i rast u ovom sportu nastavljaju se.”

Nove regulative po pitanju pogonskih jedinica na snagu stupaju 2026. godine, a sada je jasno kako će Haas i u tu novu eru ući s Ferrarijevim motorima. Te pogonske jedinice pokretat će potpuno održivo gorivo.

Što se aktualne sezone tiče, Haas stoji prilično dobro. Zapravo, možemo reći da proživljava jednu od svojih boljih sezona. Pamti se ono peto mjesto konstruktorskog poretka iz 2018., a trenutačno je američka momčad sedma, sa samo četiri boda manje od šestoplasiranog RB-a.

Inače, u medijima se spominjala mogućnost buduće suradnje između Haasa i Toyote u sklopu F1 projekta, no ako u tome i ima istine, očigledno je kako se ta suradnja neće dogoditi u bližoj budućnosti.

Objava Haas nastavlja blisku suradnju s Ferrarijem minimalno do 2028. pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak