Poznavatelji prilika u Formuli 1 bez zadrške će reći da nijednom vozaču posao nije siguran kao Lanceu Strollu, no iz nekog razloga vodstvo Aston Martina ipak je trebalo odgovarati na pitanja o budućnosti kanadskog vozača…

Možda je za sve kriva pomalo dosadna situacija na tržištu F1 vozača. ‘Silly season’ ove godine baš i nije pretjerano sadržajan pa se čuti ili pročitati može svašta. Tako se zakotrljala i teorija prema kojoj F1 budućnost Lancea Strolla nije u potpunosti sigurna.

Pogledaju li se rezultati i uzme li se u obzir koliko Lance kaska za momčadskim kolegom Fernandom Alonsom, ta bi teorija imala svoje uporište. Naravno, pod uvjetom da vlasnik Aston Martinove momčadi nije Lanceov otac, Lawrence Stroll. Dodamo li tu varijablu u jednadžbu, Lance je na svom radnom mjestu sigurniji nego u sefu švicarskih banaka.

No, tračevi su tračevi. Navodno se CEO Aston Martina, Martin Whitmarsh, raspitivao oko raspoloživosti nekih vozača, što je u neku ruku i logično jer situacija s ugovorima je takva da bi grid za 2025. mogao doživjeti ogromne promjene. Mike Krack tvrdi da će Lance iduće godine voziti uz Alonsa i da nema nikakvih upitnika oko njegove budućnosti u momčadi.

“To je Monza, silly season i pomalo je dosadno u ovom trenutku. Mislim da nemamo o čemu debatirati. Sve je u redu s našim vozačima za iduću godinu.”

“Mislim da smo prošlog tjedna vidjeli da je Lance vozač koji radi jako naporno, pokušava analizirati svaki detalj u kojem se može poboljšati, provodi vrijeme u simulatoru, puno vozi, tako da ništa ne ukazuje na to da nije sasvim posvećen momčadi.”

Što se pak razlike između Alonsa i Strolla tiče, šef momčadi objašnjava: “Ne postoji tako značajna razlika u performansama, koliko to bodovi sugeriraju. Važno je napraviti razliku između njih dvojice. Mi kao momčad analiziramo sezonu iz obje perspektive, za svakoga od vozača. Kao momčad trebamo odraditi puno bolji posao s te strane garaže. I sa strategijama, ali bilo je i problema s pouzdanošću, uvijek na tom bolidu. To je nešto u čemu trebamo biti puno, puno bolji.”

Krack je za primjer uzeo posljednju utrku. Stroll je tijekom onog prvog kišnog perioda u utrci na Zandvoortu ostao na slickovima, a šef momčadi kaže da momčad treba preuzeti odgovornost za donesenu odluku jer je ta odluka Strollu upropastila utrku.

Takva objašnjenja nekako djeluju kao da nitko iz redova Aston Martina ne smije reći krivo slovo kad je Lance u pitanju. Šef momčadi je još poručio kako momčad ne tretira Alonsa drukčije zato što je bivši prvak svijeta.

“Sve je isto kao prije. Imali smo četverostrukog prvaka svijeta [Vettela]. Ne gledamo to kao vi, u pogledu tko je osvojio više prvenstava. Doveli smo vozača takve klase da bismo napredovali kao momčad i mislim da smo svi nešto naučili uz Fernanda, a to vrijedi i za Lancea.”

“Mislim da generalno između vozača postoji određena razlika koju ne bih nazvao normalnom, već je ovisna o okolnostima. Nekad imate problem s prometom ili pogrešku u jednom zavoju. U normalnim okolnostima, naši su vozači unutar tri desetinke”, rekao je Krack.

Neka svaki čitatelj prosudi sam, ali kad jedan vozač ima 168 bodova, a drugi 47, jednostavno je teško povjerovati kako je to samo slučajno i vezano uz okolnosti na pojedinim utrkama. Alonsov prosjek plasmana u kvalifikacijama je 5,31. U utrkama 4,23. Kod Strolla je to 10,31 i 8,82. Statistika nekad možda ne otkriva pravo stanje stvari, ali u ovom slučaju… Mike, budimo realni.

Objava Krack o Strollovoj budućnosti u Aston Martinu: Nemamo o čemu debatirati pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak