Očekivano teška utrka za VN Singapura, što psihički što fizički, nije donijela puno uzbuđenja unatoč velikoj vjerojatnosti za sigurnosni automobil i greške vozača. McLarenov Lando Norris je, moglo bi se reći, zatrašujućom prednošću od 20 sekundi pobijedio ispred Red Bullovog Maxa Verstappena i momčadskog kolege Oscara Piastrija.

Vodeća desetorica startali su na srednjoj komponenti guma, osim Lewisa Hamiltona koji je startao na najmekšoj komponenti. Start utrke prošao je bez većih incidenata i vodeća trojka je zadržala svoje pozicije. Bilo je tu nekoliko kraćenja prve šikane, ali to je uobičajeni protokol za prvi krug Marina Bay staze.

Dobro je startao Sergio Perez, 10. nakon prvog kruga, a loše Carlos Sainz – pao na 12. mjesto. Lando Norris je s početkom trećeg kruga već bio izvan dosega DRS-a Maxu Verstappenu, a blisku borbu započeo je Mercedesov dvojac. Haasov Nico Hülkenberg držao se na odličnom 6. mjestu. U petom krugu započeo je i dvoboj Charlesa Leclerca i Fernanda Alonsa za 7. mjesto.

Norris i Verstappen su izmjenjivali najbrže krugove te su se u sedmom krugu odvojili od Mercedesovog dvojca na oko 3 sekunde prednosti. Unatoč startu na softu, Hamilton nije mogao pratiti vodeći dvojac. Carlos Sainz je u 9. krugu počeo s napadima na Yukija Tsunodu u borbi za 11. mjesto, a ispred njih se Franco Colapinto borio protiv napada Sergia Pereza za 9. mjesto.

U 11. krugu, prvi je u boks na zamjenu mekih guma ušao Daniel Ricciardo, uskoro se isto očekivalo i od Lewisa Hamiltona. Ali, prije njega je na mediumu u boks ušao Carlos Sainz koji nije uspijevao proći ispred Tsunode. Uzeo je najtvrđu komponentu i vratio se na 18. mjesto. U 15. krugu Norris je napravio lijepih 10 sekundi prednosti ispred Verstappena.

U međuvremenu, dodatno se zgusnulo u borbi između Hülkenberga, Alonsa i Leclerca za 6. mjesto. Nažalost, u 17. krugu Albon je parkirao bolid u garažu i odustao iz utrke. Od vodećih, prvi je u boks ušao Hamilton u 18. krugu i izašao na 13. mjesto, a njegovog momčadskog kolegu sustigao je Oscar Piastri u borbi za tada 3. mjesto.

I dok se Leclerc mučio s Aston Martinom Fernanda Alonsa, momčadski kolega na svježim gumama prošao je ispred Lancea Strolla u 21. krugu u borbi za 15. mjesto. Skoro svi vozači su se požalili na loše performanse najtvrđe komponente guma, što su dokazali i dugi stintovi nekih vozača na mekšim komponentama.

Alonso prvi ulazi u boks u troboju s Leclercom i Hülkenbergom, iako je maloprije izgubio mjesto upravo od Leclerca. Sve lošije vozio je Hamilton koji se dosta mučio s najtvrđom komponentom guma. Izgubio je poziciju od Tsunode radi kratko izleta izvan staze u 27. krugu. Russell također više nije mogao na mediumu, te ulazi u boks u 28. krugu ispred naleta Piastrija.

Leclerc prolazi napokon i ispred Hülkenberga na tada 4. mjesto, ali obojicu nakon ulaska u boks čeka vidno brži Alonso koji je odradio odličan izlazni krug iz bokseva. U 30. krugu u boks je ušao i Max Verstappen i na izlasku zapeo iza Leclerca koji još nije bio u boksu. Krug kasnije i vodeći Norris je ušao u boks, vrativši se na stazu ispred momčadskog kolege.

Blizak trenutak s ogradom imao je Lando Norris u 31. krugu, ali je uspio na vrijeme zakočiti. Doduše, malo jest oštetio prednje krilo, ali bez većeg utjecaja na performanse. Leclerca koji još mora u boks je sustigao Russell u 34. krugu. George je prošao naprijed na 4. mjesto dva kruga kasnije kada je Leclerc napokon ušao u boks.

Čekalo se još i na posljednjeg koji nije bio u boksu. Bio je to Piastri koji je na izmjenu guma otišao u 38. krugu i vratio se na stazu na 5. mjesto iza Mercedesovog dvojca. Ubrzo je sustigao Lewisa Hamiltona u borbi za 4. mjesto i prošao ispred u 40. krugu. U međuvremenu, Leclerc je ponovo sustigao Alonsa u borbi za 7. mjesto. Ovog puta je to bilo puno lakše i vozač Ferrarija prolazi naprijed na kočenju u 14. zavoj. Hülkenberg je tada bio ispao iz ovog troboja.

Leclerc je ubrzo došao i do momčadskog kolege na 6. mjestu. Pozicije su po naredbi momčadi izmijenili u 42. krugu. Charlesu su iz momčadi javili da do kraja utrke može sustići i Hamiltona na 5. mjestu. Novi dvoboj nazirao se za posljednju stepenicu podija. Oscar Piastri s lakoćom je stigao do Georgea Russella i prošao naprijed u 45. krugu na kočenju zavoj broj 7.

Hülkenberg se u naletu Pereza u borbi za 9. mjesto približio Alonsu na 8. mjestu te je u 47. krugu nastao novi troboj. Uskoro se to pretvorilo i u četveroboj pošto je pridružio i Colapinto na 11. mjestu. U 49. krugu spomenuto stizanje Leclerca do Mercedesa Lewisa Hamiltona, urodilo je dvobojem krug kasnije u kojem je vozač Ferrarija s lakoćom prošao naprijed na kočenju u zavoj broj 7. Charles je tako krenuo u lov od 6 sekundi na drugi Mercedes.

Kevin Magnussen se s probušenom gumom uspio dovesti do boksa i bez većih problema na stazi, ali je pred sam kraj utrke ipak odustao. Perez nije uspijevao proći pored Hulka, a Leclerc je došao do Georgea Russella u 58. krugu, tj. 4 kruga prije kraja utrke. Russell to odlično brani u čemu mu je pomogla i odlična trakcija Mercedesa prema riječima Leclerca.

Objava Lando Norris dominantno do pobjede u Singapuru! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic