Oktanski cirkus Formule 1 ovog se vikenda utrkuje u Kini po prvi put nakon 2019. godine. Zbog pandemije koronavirusa posljednjih smo godina vidjeli brojne prilagodbe u kalendaru F1, ali Kine najduže nije bilo.

Ipak, Šangaj će nakon pet godina ponovno biti domaćin utrke, a McLarenov šef Andrea Stella ne očekuje odličan nastup njegove ekipe na toj stazi. Dobro je evidentirano kako McLarenovom bolidu najbolje odgovaraju brzi zavoji, kojih u Kini nema puno.

McLaren u Kinu dolazi kao trećeplasirana ekipa u prvenstvu konstruktora sa 69 bodova. Ferrari na drugom ima 120 bodova, a Mercedes na četvrtom tek 34 boda, a Lando Norris donio je McLarenu postolje u Australiji gdje je osvojio treće mjesto.

“Moram priznati kako je Kina staza koje se najviše bojim u prvom dijelu sezone,” priznao je Andrea Stella.

“Ima toliko sporih zavoja, provedete puno vremena u njima. A to je nešto što mi ponavljamo već neko vrijeme, još uvijek nismo uspjeli dovoljno poboljšati bolid u tim sporim i umjereno sporim zavojima.”

“Tako da očekujem kako ćemo u Kini imati tešku situaciju u odnosu na Suzuku, Australiju i prve utrke u sezoni. U Kini ćemo kontrolirati štetu, a onda očekujem kako ćemo od Miamija imati bolji dio 2024. godine.”

Stella je svjestan kako bi McLaren mogao iskoristiti prilike koje nudi sprint format u Kini. S obzirom na to kako se čak pet godina nije utrkivalo u Kini, a vozači će imati samo jedan slobodni trening, u Šangaju bi mogli vidjeti iznenađenja.

“To će biti zahtjevan vikend, i to iz nekoliko kuteva. U kakvom će stanju biti asfalt na stazi?”

“Istovremeno, ne smijemo zaboraviti kako je Kina bila jedna od najzahtjevnijih staza po pitanju potrošnje guma. Kako će se gume ponašati na stazi?

“ova staza mi zadaje glavobolju. Ali kada razmišljam na kompetitivan način, onda razmišljam ovako: ‘Ako ja neću napraviti savršen posao, ali malo bolji od drugih, onda bi to mogla biti velika prilika.”

Objava McLarenov šef: U Kini nas očekuje teška situacija… pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Luka Tunjić