Početkom slobodnih treninga u Misanu, na vrhu su se izmjenjivali Espargaro i Vinales na Aprilijama da bi ih polako prestigli Ducatiji ali i Quartararo na Yamahi. No, prvi pravi test bile su kvalifikacije koje su Ducatijima potvrdile prve startni red, uz Bastianinijev Pole position, dok je Quartararo startao osmi. Njegov glavni konkurent i pobjednik posljednje tri utrke, Bagnaia, osvojio je drugo startno mjesto ali je zbog incidenta na treninzima kažnjen s tri startna mjesta pa je krenuo peti. O obzirom na, uključujući i današnju, sedam preostalih utrka te trenutnu bodovnu razliku, Bagnai će za napad na naslov prvaka vjerojatno trebati pomoć ostalih Ducati vozača kako bi odnijeli što više bodova Francuzu ali i sve boljem Espargaru koji je trenutno na drugom mjestu.

MIller, Bastianini i Bagnaia poveli su utrku a u prvom zavoju došlo je do sudara pri kojem su pali Zarco, Pirro i Pol Espargaro. U drugom krugu pao je Miller pa i Bezzecchi no bez posljedica pa su obojica odmah pokušali nastaviti utrku na začelju.

Bastianini je vodio ispred Bagnaie i Vinalesa dok je odmah iza njih bio Marini. U trećem krugu Bagnaia i Vinales prošli su Bastianinija i počela je njihova borba za prvo mjesto. Quartararo je nakon starta zadržao osmu poziciju no zbog dva pada skočio na šesto mjesto. Za peto je trebao proći Espargara što je konačno uspio u osmom krugu dok je ispred njega ostala vodeća grupa od četiri vozača uz prednost od nešto manje od jedne sekunde.

Vinales je uporno napadao Bagnaiu a Bastianini i Marini su ih pratili s minimalnim zaostatkom. 1.32.4 bio je najbrži krug a zabilježio ga je Espargaro na šestom mjestu. Iza njih su se poredali Rins, Martin, Oliveira, Marquez, Binder…

U 15. krugu je Quartarao dobio track limit upozorenje ali je već počeo zaostajati za vodećom grupom na više od sekunde. Bagnaia je pojačao ritam koji je Vinales pratio dok su Bastanini i Marini kratko zaostali ali su se relativno brzo i vratili.

Ulaskom u zadnjih deset krugova Bastianini je iskoristio manju grešku i dekoncentraciju Vinalesa te se vratio na drugo mjesto. Bagnaia je za to vrijeme povećap prednost a uskoro su se on i Bastainini sasvim odvojili od Vinalesa i Marinija odnosno Quartarara i Espargara.

U samoj završnici je ostalo otvoreno hoće li Bastianini pokušati napasti buduće timskog kolegu, što je u jednom trenutku i pokušao ali je ipak Bagnaia za dužinu kotača prvi prošao ciljem. I za treće mjesto se zagužvalo na samom kraju no Marini nije uspio napasti Vinalesa kao niti Quartararo Marinija. U ukupnom poretku Bagnaia je prestigao Espargara a za Quartararom zaostaje 30 bodova uoči Aragona za dva tjedna. S današnjom utrkom oprostio se Andrea Dovizioso. Iako smo nešto slično već vidjeli, ovaj puta vjerujemo da je odluka konačna.