Landa Norrisa smatralo se vrućom robom na vozačkoj tržnici Formule 1. Očekivalo se da će on biti meta svih timova iz vrha poretka u idućih par godina, no od njegovog transfera neće biti ništa. Odlučio je potpisati novi ugovor s McLarenom i stati na kraj svim glasinama.

Svoju karijeru u Formuli 1 Norris je započeo 2019. godine. U pet odrađenih sezona odvozio je 104 Grand Prix utrke, osvojio jedan pole position i 633 boda u utrkama, a 13 puta bio na pobjedničkom postolju. Nedostaje mu samo pobjeda.

Svojim vožnjama osvojio je brojne fanove Formule 1, a niti šefovi timova nisu ostali imuni. Nema sumnje kako bi ga mnogi vidjeli u svojim redovima, a vjerojatno su i razmišljali o tome kako to izvesti. Landov prijašnji ugovor isticao je na kraju 2025., a ako je za vjerovati glasinama, posebno zainteresirani za njega bili su u Red Bullu i Ferrariju.

Međutim, sada je jasno da se taj eventualni interes neće pretvoriti u nešto konkretnije jer je Norris stavio potpis na novi ugovor s McLarenom. Nije javno objavljeno do kad točno taj ugovor vrijedi, ali prema objavi seže dalje od 2026. godine. Norris objašnjava da su razgovori s drugim timovima normalna stvar, ali da je sa svojim šefovima u McLarenu odlučio stati tome na kraj.

“Svi govore da svaki vozač razgovara sa svakim timom. Nisu to razgovori u kontekstu dogovaranja ugovora, već to ide u smjeru što vam jedan tim može ponuditi, što drugi i slično. Isto je za svakog vozača. Svi razgovaraju sa svima o tome što bi potencijalno mogli napraviti jednog dana, ali u mom slučaju nijedan razgovor nikada nije uznapredovao dalje od toga, u osnovi. Tako da, prilično smo brzo sve to ugasili.”

“Naravno, čim se počnete susretati s takvim pitanjima, onda počnu i interni razgovori s Andreom i Zakom i svima ovdje u McLarenu. Tada počnete razgovarati o svojim stvarima i poželite ušutkati sve te glasine jer takva pitanja nisu dobra u momčadi”, kaže Norris.

Lando Norris na VN Nizozemske (Photo by Zak Mauger / LAT Images)

S obzirom na to da mu je prijašnji ugovor trajao još skoro dvije godine, postavlja se pitanje zašto je već sada potpisao novi. Neki bi vozači vjerojatno radije pričekali barem da aktualna sezona počne pa da znaju na čemu su u pogledu kompetitivnosti bolida.

Lando je objasnio zašto nije želio čekati: “Zato što sam u dobroj poziciji. To nije nešto oko čega se doista želim brinuti kroz idućih nekoliko godina. Jasno, stalno je bilo tih razgovora o budućnosti. Mislim da je ovo vrlo, vrlo dobro vrijeme, posebno jer ulazimo u par godina u kojima će stvari biti nešto luđe s ugovorima svih drugih. Potencijalno bi moglo biti dosta promjena u timovima i sličnih stvari.”

“Kako idemo prema ’26 i tim godinama s novim pravilima, ugovor nije nešto o čemu momčad želi razmišljati, koncentrirati se na to ili trošiti vrijeme u tako važnom razdoblju. Ugodno mi je i sretan sam tu gdje jesam, a momčad je sretna sa mnom. Bila je to jednostavno lagana odluka.”

S 24 godine Norris je još uvijek vrlo mlad, a u isto vrijeme i prilično iskusan vozač Formule 1. Smatra da će ovaj njegov potez dobro djelovati i na ostale članove McLarena.

“Siguran sam da nekome tko radi ovdje nije lako ako vidi da se jednoga od vozača povezuje s drugim timovima. Mislim da sam s te strane dao svima u McLarenu malo više vjere u mene, to im pokazuje koliko ja vjerujem u cijeli tim. Mislim da je to najvažnija stvar.”

“Ja sam najsretniji što smo ugovor riješili. Oni su sada još sigurniji da sam posvećen timu i da ostajem. Jer sam izabrao McLaren ispred Ferrarija, Red Bulla, Mercedesa ili kojeg god tima”, objasnio je Norris.

Što se vozačke postave tiče, McLaren je sada stvarno u odličnoj poziciji. Osim što je Lando vezan višegodišnjim ugovorom, isto vrijedi i za Oscara Piastrija koji je prošle godine potpisao ugovor do kraja 2026. Njih dvojica čine jednu od najboljih, ako ne i najbolju vozačku postavu u Formuli 1, a uspije li im McLaren osigurati konkurentan bolid, trofeji će stizati u Woking u velikom broju.

Objava Norris o novom ugovoru s McLarenom: Lagana odluka pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak