Unatoč najavama nedjeljne kišne utrke za VN Miamija, pred početak same utrke kiša je prestala padati te se na kraju sve odradilo u suhim uvjetima. McLaren je nastavio svoju dominaciju s trećom uzastopnom pobjedom Oscara Piastrija ispred momčadskog kolege Landa Norrisa. Pokušao je Max Verstappen vodeću startnu poziciju na mišiće obraniti, ali nije uspio, te je na kraju izgubio i treće mjesto od Georgea Russella.

Start utrke prošao bez incidenata. Verstappen se malo prekočio u prvom zavoju što je Norrisu omogućilo priliku za napad. No, Max je obranio tak pokušaj u drugom zavoju te je Norris izgubio 4 pozicije. Verstappen je tada bio kratko pod pritiskom Antonellija, ali je lako obranio vodeću poziciju.

Nakon dva kruga nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila zbog puknuća gume na bolidu Jacka Doohana prilikom kontakta s Liamom Lawsonom. Vozač Alpinea ipak nije uspio doći do bokseva. Norris se momčadi požalio preko radija da ga je Verstappen izgurao sa staze, ali ništa se nije istraživalo.

Odmah u nastavku utrke, Piastri je prošao pored Antonellija i zauzeo drugo mjesto. Isto je napravio i Norris, tj. probio se pored Albona na peto mjesto. Lando je ubrzo stigao i Mercedesov dvojac. Russella je prestigao u sedmom krugu i odmah krenuo u napad na Antonellija na 3. mjestu.

Russell je uskoro pao i pod pritisak oba Williamsa. Carlos Sainz krenuo je u napad u osmom krugu. U međuvremenu, Piastri je intenzivno počeo s napadima na vodećeg Verstappena, a Norris je prošao Antonellija u 9. krugu te je kasnio za vodećim dvojcem nešto više od 4 sekunde.

Borba za vodstvo se intenzivno nastavila. Max je s lakoćom uzimao unutarnje putanje i branio vodeću poziciju. No, Piastri je strpljivo čekao i prošao naprijed na kočenju u prvi zavoj 14. kruga. Pokušao je tu Max opet izgurati Piastrija izvan staze ali nije uspio. Ubrzo je pao i pod pritisak Norrisa, a novi okršaj opet se dogodio na kočenju u prvi zavoj.

Borba se nastavila kroz sljedećih nekoliko krugova. Max je momčadi javljao kako ima problema s kočnicama i proklizavanjem. Lando prolazi naprijed na kočenju u 11. zavoj, izgurao ga je izvan staze pa Max to vraća na kočenju u 17. zavoj 17. kruga. Ali, odmah u sljedećem krugu, slijedi repriza, ovog puta čisto i bez guranja. Piastri je do tada napravio preko 9 sekundi razlike.

S 20. krugom Russell je momčadi javio kako je počela kiša, ali veće strke u boksevima još nije bilo. Oba Ferrarija su nastavila s lošim tempom ovog vikenda. Charles Leclerc je bio zaglavljen na 8. mjestu bez nekih prijetnji prema Williamsima, a Lewis Hamilton je tek u 22. krugu prošao pored Estebana Ocona u borbi za 10. mjesto.

Počeli su i prvi ulasci u bokseve, a McLarenov dvojac u vodstvu je izmjenjivao najbrže krugove. Od vodećih, prvi je u boks ušao Antonelli u 26. krugu. Popratili su ih u Williamsu sa Sainzom. Verstappen je ušao na promjenu guma u 27. krugu, kao i Albon koji nije uspio napraviti undercut nad Antonellijem.

U 29. krugu iz utrke je odustao Ollie Bearman. Parkirao je svoj Haas pored staze, a nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila. Priliku za nešto “jeftiniji” boks iskoristili su u McLarenu i Ferrariju za oba vozača. Utrka se nastavila u 30. krugu.

Solidan profit zaradio je Russell koji se probio na 3. mjesto ispred Verstappena. Nešto iza njih, Leclerc je izgubio 7. mjesto od Sainza, ali borba se nastavila s priključenjem Hamiltona. Borbu je u 33. krugu opet prekinuo virtualni sigurnosni automobil. Ovog puta je pored staze parkirao Gabriel Bortoleto u Sauberu.

Odmah u nastavku, oba Ferrarija su, bilo taktički ili se Leclerc malo prekočio, prošli pored Sainza i zauzeli 7. i 8. mjesto te nastavili međusobnu borbu. Hamilton je javio momčadi kako previše troši gume iza momčadskog kolege, te pitao za daljnje korake. U 37. krugu Britanac je ostavljao dojam kako ima više brzine, ali su iz momčadi javili da se pozicija zadrži unutar DRS-a.

No, krug kasnije, pozicije su ipak zamijenjene, te je Hamilton krenuo u lov na Antonellija koji je imao prednost od 5 sekundi, a Lewis je to u 42. krugu već spustio na 4. Vodeći dvojac se držao na 6 sekundi razlike, naravno Piastri ispred Norrisa, a Verstappen je polako počeo sustizati Russella na trećem mjestu, ali do kraja utrke konkretnog napada nije bilo.

U 46. krugu, Leclerc se vratio u domenu napada na momčadskog kolegu. Pratio je to i Sainz s 1.7 sekundi zaostatka. Zaostatak Hamiltona za Antonellijem se sporije smanjivao, te se održavao na malo ispod 4 sekunde. Na 4 sekunde je svoj zaostatak smanjio Norris u lovu na vodećeg Piastrija, sa 7 krugova do kraja.

Ferrariji su opet zamjenili pozicije u 53. krugu u nadi da će uloviti Antonellija, ali to je dovelo do pritiska Saniza na Hamiltona u borbi za 8. mjesto. No, do kraja utrke promjena nije bilo, iako je Sainz pokušao s napadom u zadnjem krugu.

Objava Oscar Piastri pobjednik VN Miamija! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic