Najbrži na drugom slobodnom treningu u Imoli je bio Oscar Piastri u McLarenu. Drugo vrijeme je postavio njegov momčadski kolega Lando Norris, a treće Pierre Gasly u Alpineu.
Vremena vozača uskoro…
Tijek treninga:
Drugi slobodni trening na legendarnoj Imoli je krenuo u 17 sati po hrvatskom vremenu te je nekolicina vozača odmah sa zelenim svjetlom izašla na stazu kako bi maksimizirali vrijeme na stazi te što bolje pripremili za kvalifikacije koje će biti ključne za nedjeljnu utrku.
FP2 GREEN LIGHT
And we are go for part two of Friday practice
#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/8w5lz8GOXi
— Formula 1 (@F1) May 16, 2025
Vozači Haasa i Alpinea su bili prvi na stazi pa su zato oni i bili prvi s mjerenim vremenima. Ipak, kroz prvih desetak minuta svi vozači su odradili svoje brze krugove te je najbrži bio Lando Norris u McLarenu ispred dva Williamsa i Piastrija. Većina vozača je na stazu izašla na novim setovima srednje tvrdih guma, dok je samo Alonso bio na mekanim C6 gumama.
Nekoliko vozača se žalilo na promet i ometanje u brzim krugovima, a to bi moglo biti jako bitno u kvalifikacijama kada možemo očekivati jako malene zaostatke te će svaka sitnica biti vrlo bitna. Nakon prvih 10-15 minuta većina vozača je otišla u bokseve kako bi dodatno podesili svoje bolide uoči drugog dijela treninga kada možemo očekivati duže stintove i isprobavanje bolida u trkaćem tempu za utrku.
Alonso encounters a slow-moving Colapinto
#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/vj1NFpFqjb
— Formula 1 (@F1) May 16, 2025
Prije toga, nekolicina vozača je izašla na mekanim gumama te još jednom odradila brze krugove, a Russell je bio prvi među njima te došao na vrh poretka sa skoro tri desetinke prednosti u odnosu na tad vodećeg Norrisa. Pierre Gasly je nekoliko minuta kasnije bio još brži od njega za malo više od desetinke sekunde, a onda iza njega su još brža bila dva McLarena.
Verstappen je bio skoro pola sekunde sporiji od vodećeg Piastrija, a iza njega su bili i Leclerc, Hadjar, Tsunoda i Sainz koji nije uspio složiti dobar krug na mekanim gumama. Oba Ferrarija su se žalili na kočnice i njihovo ponašanje koje im nije dozvoljavalo da pritisnu bolid do samih granica pa je njihov zaostatak bio prilično velik u odnosu na druge vodeće momčadi.
Kako je vrijeme odmicalo tako je sve više vozača bilo na stazi kako bi isprobali bolide napunjene gorivom u simulaciji same utrke, a i tu je McLaren izgledao prilično uvjerljivo. Nije bilo većih događanja na stazi sve do osam minuta prije kraja treninga kada je Isack Hadjar završio u zaštitnoj ogradi te nakon dvije minute pokušavanja povratka na stazu nije uspio te se zakopao u pijesak. Zbog toga je direkcija utrke pokazala crvenu zastavu te je trening prekinut na nekoliko minuta.
RED FLAG
Hadjar has got stuck in the gravel after coming off at the Tamburello chicane #F1 #ImolaGP pic.twitter.com/iKxlbxAfXL
— Formula 1 (@F1) May 16, 2025
Trening je nastavljen sa dvije minute na satu te je većina izašla na stazu kako bi odradili još jedan krug i isprobali start na startno-ciljnoj ravnini koji je dozvoljen nakon svakog slobodnog treninga. Nije bilo nikakvih promjena te je Piastri ostao na vrhu ispred Norrisa i Gaslya.
Objava Piastri najbrži i na drugom treningu u Imoli! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: fermen


RED FLAG