S obzirom na tempo u slobodnim treninzima, bez mnogo iznenađenja na stazi u Sakhiru za VN Bahreina, prvu startnu poziciju osvojio je jedan od vozača McLarena – Oscar Piastri. Bilo je to na kraju prilično blizu s odličnim Georgeom Russellom koji starta kao drugi i Charlesom Leclercom koji starta treći. Lando Norris i Max Verstappen su malo podbacili, te startaju u nedjeljnu utrku kao šesti i sedmi.

Q1 – ispali: Albon, Lawson, Bortoleto, Stroll, Bearman

Fernando Alonso u Aston Martinu prvi je izašao na stazu. Španjolac je na drugom slobodnom treningu imao čudan problem s volanom, kojeg je jednostavno uspio izvaditi tijekom vožnje kao da uopće nije bio sigurno pričvršćen. Nico Hülkenberg u Sauberu prvi radi neko vrijeme kruga s vremenom 1:32.810. Alonso uskoro ide još brže – 1:32.362.

Tek nakon 5 minuta je većina vozača izašla na stazu. Max Verstappen nakon 7 minuta sesije griješi u posljednjem zavoju i odustaje od brzog kruga, odmah je otišao u boks. Novo najbrže vrijeme postavlja Mick Doohan u Alpineu, Charles Leclerc u Ferrariju i McLarenov dvojac, tj. Lando Norris s 1:31.107.

Verstappen se požalio momčadi da nešto nije u redu s ravnotežom bolida. Sa 6 minuta do kraja sesije još uvijek nije imao postavljeno vrijeme kruga. U završnici sesije, tj. 4 minute do kraja prvog kvalifikacijskog kruga, u zoni ispadanja bili su: Stroll, Hadjar, Bortoleto, Verstappen i Tsunoda. Blizu zone ispadanja bili su Albon i Bearman.

Vozači Red Bulla jedini nisu imali postavljeno vrijeme kruga, ali u samoj završnici sesije s istekom vremena Max prolazi kao treći, a Tsunoda kao tek 14. Najbrže ostalo je ono Landa Norrisa. Ispali su: Albon, Lawson, Bortoleto, Stroll i Bearman.

Q2 – ispali: Doohan, Hadjar, Hülkenberg, Alonso, Ocon

U drugi kvalifikacijski krug požurio je dvojac iz Mercedesa, kao i Yuki Tsunoda. No, tek što se počelo s ulascima u brze krugove, Esteban Ocon je završio u ogradi na izlasku iz zavoja 3 . Nastupili su uvjeti crvene zastave i sesija je zaustavljena s 11 minuta do isteka.

Prije točno 5 godina, na istom mjestu na stazi, ali na suprotnoj strani, desio se strašan sudar i požar iz kojeg se izvukao Romain Grosjean – također u Haasu. Ovdje je Ocon jednostavno izgubio kontrolu nad bolidom prelaskom preko pasice na ulasku u treći zavoj.

Sesija se nastavila u 18:37 po našem vremenu, a vodeći u koloni bio je Mercedesov dvojac. Kimi Antonelli prvi radi neko vrijeme sesije s vremenom kruga 1:31.178, a momčadski kolega George Russell kasni preko dvije desetinke. No, spomenuti dvojac bio je pod istragom zbog preranog napuštanja bokseva ususret nastavku sesije, tj. nepoštivanja uputa vodstva utrke za spomenuti slučaj.

S 5 minuta do kraja sesije u zoni ispadanja bili su: Verstappen, Hadjar, Ocon, Alonso i Tsunoda. Lewis Hamilton bio je rizičan 10. Nitko od spomenutih tada nije ni imao postavljeno vrijeme kruga. Oscar Piastri imao je najbrže vrijeme s 1:30.454. Iza njega bio je momčadski kolega i Charles Leclerc. McLarenov dvojac više nije izlazio u brzi krug.

Dvije minute do kraja sesije obilježili su posljednji, ujedno i jedini brzi krugovi nekih vozača. Sukladno tome bilo je tu dosta rizika, ali sesija je završila bez prekida. Na kraju su ispali Doohan, Hadjar, Hülkenberg, Alonso i Ocon. Ugodno iznenađenje bio je Pierre Gasly kao treći, a Red Bullov dvojac bio je tek 9. i 10. No, uslijedila je najbitnija sesija.

Q3 – najbrži: Piastri

Jasno je bilo kako će najbolju startnu poziciju za sutrašnju utrku osvojiti netko iz McLarena i vozači momčadi iz Wokinga nisu žurili na stazu. U ovu sesiju požurili su vozači Red Bulla. Tsunoda je izašao prije Maxa koji je malo “uštopao” kolonu iza sebe u boksevima. Yuki prvi radi neko vrijeme posljednjeg kvalifikacijskog kruga s 1:31.637, ali Max nakon prvog brzog kruga to nije popratio, kasni preko 4 desetinke.

Kimi Antonelli radi novo najbrže vrijeme, ali George Russell ide još brže s 1:30.364, preko sekunde brže od ostalih. Ferrarijev dvojac to ne može pratiti (ni približno), kao ni Lando Norris – koji je ipak kasnio nešto više od jedne desetinke sekunde. No, Oscar Piastri ide još brže – 1:30.233. Hoće li se u završnici voziti ispod 1:30?

Verstappen se momčadi požalio kako su kočnice na bolidu užasne. Nizozemac je nakon prvih brzih krugova bio posljednji u sesiji, sve dok Hamiltonu i Antonelliju nisu bila obrisana vremena krugova radi prekoračenja granica staze. S 3 minute do kraja sesije počeli su izlasci u posljednje pokušaje brzih krugova.

No, Antonelli radi novo najbrže vrijeme, a Russell ide još brže. Između njih se tada smjestio Leclerc. No, čekao se McLarenov dvojac. Piastri to još “pojačava” i osvaja prvo startno mjesto s 1:29.841 ispred Russella i Leclerca. Lando Norris je podbacio i startat će tek šesti, ispred Verstappena.

Objava Piastriju prva startna pozicija u Bahreinu! pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Vukajlovic