Razočaravajuće vožnje Liama Lawsona dovele su do toga da se nakon nepuna dva trkaća vikenda postavlja pitanje treba li Red Bull opet mijenjati vozače.

Novi vozač Red Bull Racinga jako se loše proveo na otvaranju sezone u Australiji, gdje se kvalificirao na 18. mjesto, dok u utrci nije uspio doći do cilja. Očekivalo se da će mu trkaći vikend u Šangaju poslužiti za iskupljenje i pokazivanje svojih pravih mogućnosti, no dogodilo se suprotno od toga. Lawson je i u sprint kvalifikacijama i u kvalifikacijama za glavnu utrku završio posljednji.

U isto vrijeme, dečki koji voze za ‘drugu momčad’ Racing Bulls – žargonski rečeno, rasturaju. Barem u kvalifikacijama. U Australiji je Yuki Tsunoda osvojio petu startnu poziciju, u sprint kvalifikacijama u Kini bio je osmi, a onda mu se u kvalifikacijama za Grand Prix utrku u gornjem dijelu poretka pridružio i Isack Hadjar, tako da je Racing Bulls u stilu najjačih momčadi imao dva bolida u Q3.

Hadjar se kvalificirao na sedmu poziciju, što mu je veliki poticaj nakon one razočaravajuće nesreće u krugu zagrijavanja prije tjedan dana.

“Dečki iz momčadi već su jučer bili pravi i dali su mi stvarno dobar bolid. Ja sam napravio pogrešku, ali danas nisam i dovršio sam posao. Ovo je veliko zadovoljstvo”, komentirao je Hadjar.

“Rekao bih da su oni naprijed izvan našeg dosega, naravno. Tu je Antonelli kojeg će biti jako teško zadržati iza, ali mislim da imam dobru šansu i veselim se borbi za bodove, to je sigurno.”

Isack Hadjar, Visa Cash App Racing Bulls (Photo by Clive Mason/Getty Images)

Jedna situacija za koju Hadjar ne bi trebao hvaliti svoju momčad bila je ona kad su ga pustili iz garaže direktno na put Maxu Verstappenu. Prošlo je to bez posljedica, ali za nesigurno puštanje vozača iz boksa suci su kaznili Racing Bullse s 5 tisuća eura.

Yuki Tsunoda je u sprint utrci donio svojoj momčadi prve ovosezonske bodove, osvojivši šesto mjesto. Nakon toga, kvalifikacije je završio na devetoj poziciji.

“Prije svega, sretan sam zbog momčadi jer imamo oba bolida u igri. Što se mene tiče, mučio sam se u kvalifikacijama, posebno u Q3, kad sam napravio jednu pogrešku i ispričavam se momčadi. No, prihvaćam ovaj rezultat.”

“Dogodio se jedan trenutak u zavoju broj 13 kad sam izašao sa staze pa nisam uspio završiti krug. Do tada je bilo prilično dobro. Želio sam ponoviti rezultat iz Australije, ali nije išlo. Međutim, kao momčad smo napravili dobar posao. Mislim da smo napravili ogroman korak u odnosu na sprint kvalifikacije, tako da pohvale momčadi”, rekao je Tsunoda nakon kvalifikacija.

A da se vratimo na problematiku oko Lawsona. Mnogi ionako smatraju da je Tsunoda zaslužio dobiti priliku u Red Bullu prije njega, a ovi rezultati na početku sezone daju im za pravo. Iduća utrka Formule 1 održava se u Japanu pa se Tsunoda susreo s pitanjem je li spreman nastupiti za Red Bull na domaćoj utrci, ako bi momčad odlučila mijenjati vozače.

“Japan? Da, 100 posto. Mislim, to je brži bolid”, ispalio je Yuki kao iz topa, prije nego su ga PR-ovci odvukli u drugom smjeru, što dalje od takvih razgovora.

Takav potez vjerojatno bi ipak bio previše, čak i za Red Bull, koji nikad nije imao problema s promjenom vozača usred sezone. Očigledno je da bolid Racing Bullsa funkcionira jako dobro, možda bi u ovom trenutku i Verstappenu bio korisniji nego RB21 u borbi za vrh.

Max je pružio podršku svom novom kolegi: “Ako ste gledali Liama ​​u RB-u, on je zapravo vozio dosta slično Yukiju. Nije bilo velike razlike između njih. Inače, naravno, tim ne bi odlučio staviti Liama u naš bolid. I sada je odjednom ta razlika vrlo velika, a oni su vrlo blizu čak i meni, tako da vam to nešto govori. Kad razgovaram s Liamom, može se zaključiti da je bolid Racing Bullsa definitivno lakše voziti od našeg.”

Utrka za Veliku nagradu Kine počinje u nedjelju u 8 sati ujutro po hrvatskom vremenu, a nema sumnje kako će dinamika ovih odnosa unutar Red Bullove obitelji opet biti pod povećalom.

Naslovna fotografija: Rudy Carezzevoli/Getty Images/Red Bull Content Pool

Objava Tsunoda kaže da je 100 posto spreman voziti za Red Bull u Japanu pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak