Iako nije želio na glas izgovoriti da se ne slaže s Red Bullovom odlukom o promjeni vozača, Max Verstappen jasno je poručio da se njegova momčad treba baviti problemima s bolidom.
Liam Lawson bio je momčadski kolega Maxa Verstappena na samo dvije utrke u Formuli 1. Nakon što nije osvojio niti bod na Velikim nagradama Australije i Kine, novozelandskom su vozaču pokazana izlazna vrata Red Bullove garaže, a na ulaznima se pojavio Yuki Tsunoda.
Mnogi su se pitali što o takvom potezu Red Bulla misli Verstappen, a njegov se stav mogao iščitati iz činjenice da je ‘lajkao’ objavu bivšeg F1 vozača Gieda van der Gardea koji je bio prilično kritičan prema vodstvu austrijske momčadi.
Na tu temu Max kaže: “Pa, označio sam da mi se sviđa taj tekst i to govori samo za sebe, zar ne? Nije bila pogreška.”
“Razgovarao sam o svemu s timom, tako da tim zna što ja mislim o svemu, a ako ćemo iskreno, mislim da je to dovoljno. Podijelio sam svoju reakciju s ekipom, ali generalno. Ne samo o zamjeni vozača, nego o svemu. Razgovarali smo o tome i tijekom prošlog trkaćeg vikenda i kasnije u tvornici”, poručio je Verstappen.
“Mi trebamo poboljšati naš bolid i to je ono na što se trebamo koncentrirati. To sam rekao ljudima u timu i to je ono na čemu ja radim. Prirodno je da kao ekipa želite da oba vaša bolida u potpunosti koriste potencijal. Nama to predstavlja određenu poteškoću, iz kojeg god razloga. Uvijek dajemo najviše što možemo. I ja dajem najviše što mogu u svom bolidu, nastavit ću to činiti i dalje, ali mislim da se generalno trebamo koncentrirati na to da izvučemo više iz našeg bolida te da ga učinimo predvidljivim u većoj mjeri. Mislim da će to pomoći svima.”
Pored činjenice da Red Bullov bolid evidentno ima određene nedostatke, Liamu sigurno nije pomoglo što u prošlosti nije vozio niti u Melbourneu, a niti u Šangaju. K tome, na Velikoj nagradi Kine vozio se sprint te su vozači imali samo jedan slobodni trening. Verstappen je svojim umijećem i iskustvom uspio doći do vrlo dobrih rezultata – drugog mjesta u Australiji, trećeg u kineskom sprintu i četvrtog u glavnoj utrci.
“Naš je glavni problem što bolid nije tamo gdje bismo mi željeli. Svi to znaju unutar momčadi i ja se koncentriram na to. Čim naš bolid postane kompetitivniji i upravljanje njime bude lakše, onda će i za vozača u našem drugom bolidu situacija prirodno biti bolja.”
“Liam je vozio 11 utrka prije ove sezone, ali u dužem vremenskom periodu. Za novake je početak sezone vrlo težak, zato što na većini tih staza nisu vozili i zato što nikad nisu imali sprint vikend. Svi ti scenariji ne pomažu”, rekao je Verstappen.
Setting our sights on Suzuka
#F1 || #JapaneseGP
pic.twitter.com/WouiCURF0s
— Oracle Red Bull Racing | オラクル・レッドブルレーシング (@redbullracing) April 2, 2025
Novi momčadski kolega četverostrukog prvaka svijeta je Tsunoda, koji iza sebe ima pune četiri sezone u sestrinskoj momčadi.
“Znam Yukija već dugo jer je dio Red Bullove obitelji. Ovo je dio vrlo prirodnog napretka. Svi uvijek daju najbolje od sebe kako bi uspjeli u Formuli 1 i svi zaslužuju svoju priliku. Mislim da je momčad radila prilično dobro s njim kako bi ga na najbolji način pripremila za njegov početak ovdje.”
O Yukijevom karakteru, Max se našalio: “Date mu piće i onda stvari postaju stvarno zabavne. Ne, on je stvarno odličan tip. Već je neko vrijeme u Formuli 1, prikupio je dosta iskustva, vrlo je strastven u onome što radi i to je lijepo vidjeti.”
Yuki je već rekao da ne bježi od pritiska kojeg donosi uloga Red Bullovog vozača te da na svom debiju želi postolje pred domaćom publikom. Mnogi misle da su njegove najave preoptimistične, no trkaći vikend na Suzuki pokazat će pravo stanje stvari.
Naslovna fotografija: Mark Thompson/Getty Images (Red Bull Content Pool)
Objava Verstappen kaže da Red Bullov problem leži u bolidu, a ne u vozačima pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.
Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Igor Šestak