Predsezonsko testiranje za 2024. godinu je završeno. Zadnji dan je priveden kraju, no nije bilo bez problema. Tijekom jutarnjeg dijela testiranja dogodio se isti problem kao i tijekom jutra drugog dana kad je rešetka s otvora za odvodnju oborinskih voda završila na stazi.  Zbog toga danas nije bilo klasične pauze od 12 do 13 sati, nego je cijeli dan odrađivano testiranje u komadu do 17 sati.

Na kraju dana je najbrži bio Charles Leclerc u Ferrariju s vremenom 1:30.322 postavljenim na C4 komponenti guma. Drugoplasirani i trećeplasirani su također postavili svoja vremena na C4 komponenti guma u samoj završnici testiranja. George Russell u Mercedesu je bio drugi s vremenom 1:30.368, a treći Zhou Guanyu u Kick Sauberu s vremenom 1:30.647. Zanimljivo je kako je Kinez postavio posljednje mjereno vrijeme na testiranju upravo prije nego su suci pokrenuli proceduru testiranja sigurnosnih sustava poput VSC, SC te crvene zastave.

Na četvrtom mjestu je Max Verstappen u Red Bullu s vremenom 1:30.755 na C3 komponenti. Max je pokazao veliku konstantnost u vremenima po krugu u simulacijama utrke s vrlo malo odstupanja kako je nizao krugove. Zadovoljan može biti i Yuki Tsunoda u RB-u koji je bio odmah iza Verstappena na petom mjestu s vremenom postavljenim na C4 komponenti.

Na šestom mjestu je rekorder po broju krugova za vozače, Alexander Albon u Williamsu koji je odvozio 212 krug. Sedmo vrijeme je postavio Oscar Piastri u McLarenu, a osmi je bio Fernando Alonso u Aston Martinu. Vrijedi dodati kako je Alonso pokazao vrlo dobar tempo u simulaciji utrke na C3 komponenti, bio je vrlo blizu Verstappenovog tempa bez značajnih znakova degradacije guma.

Prvih deset zatvaraju Carlos Sainz u Ferrariju te Sergio Perez u Red Bullu.

Većinu današnjeg dana smo mogli vidjeti nadmetanje Red Bulla i Ferrarija na vrhu poretka. Po viđenom, Red Bull ima prednost na C3 komponenti u simulaciji utrke u odnosu na Ferrari. Verstappen se istaknuo vrlo ujednačenim tempom i ne prevelikim razlikama po krugovima, prosječno vrijeme je bilo oko 1:37.3 (najbolje vrijeme točno 1:37, a najsporije 1:37.7). S druge strane, Leclerc je u toj simulaciji imao približno sličan tempo u početnom dijelu stinta te bi s nizanjem krugova više gubio brzinu od Maxa.

Kad je došlo do simulacija na tvrđim gumama, točnije C1 komponenti, tu su djelovali dosta ujednačenije. U prosjeku je Leclerc postavljao bolja vremena od Verstappena te izgleda da su u Ferrariju donekle riješili problem s pojačanom potrošnjom guma u utrci. Jedino što može zabrinuti Red Bull je to da Perez ne može pratiti Verstappenov tempo.

Osim kanalizacijskih problema, većih incidenata i izlijetanja nije bilo. Mogli smo vidjeti nešto akcije na stazi i izravnih dvoboja u prijateljskoj atmosferi, a na samom kraju su vozači uvježbavali startnu proceduru.

Testiranja su današnjim danom završena. Momčadi i vozači skupljaju podatke i dojmove, a mi s nestrpljenjem čekamo prvi slobodni trening za VN Bahreina koji je na rasporedu u četvrtak 29.2. u 12:30 po našem vremenu.

Objava Charles Leclerc najbržim vremenom zaključio treći dan testa pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Tomislav Radić