Alex Albon otvorio je dušu o teškom periodu tijekom 2021. godine. Kaže da ga je ‘ubijalo’ to što Max i Checo skupljaju bodove dok on sjedi sa strane, uz napomenu da mu nije bilo žao zbog njihovog uspjeha, već zato što je minimalno sudjelovao u tome.

Albon je svoj debi u Formuli 1 imao s Red Bullovom sestrinskom momčadi Toro Rosso 2019. godine, gdje mu je društvo pravio Daniil Kvyat. Nakon samo 12 utrka, sredinom sezone, promoviran je u ”glavnu” momčad Red Bull Racing, gdje je zamijenio Pierrea Gaslyja, koji je nakon ne baš izvrsnih rezultata, vraćen u Toro Rosso. Tajlanđanin je proveo dio 2019. i cijelu 2020. godinu s momčadi, dvaput se čak penjao na postolje, prije nego je degradiran na poziciju rezervnog vozača, kad su čelnici momčadi doveli Sergija Pereza na njegovo mjesto.

Sezonu 2021. proveo je kao rezervni vozač Red Bulla, a pokazalo se, momčad je tada osvojila svoju prvu titulu prvaka od 2013. godine. Max Verstappen je u ludoj završnici zadnje utrke sezone u Abu Dhabiju osvojio svoju prvu titulu prvaka svijeta, a godinu poslije Nizozemac je ponovio isti uspjeh, s tim da je momčad iz Milton Keynesa osvojila i konstruktorski naslov.

Albon je u nedavnom intervjuu za The Players’ Tribune govorio o tome kako se osjećao dok je gledao kako njegove momčadske kolege osvajaju bodove, a on to sve gleda sa strane.

“Tijekom te godine sjedio bih tamo i gledao kako Checo i Max skupljaju bodove za Red Bull Racing, i to me ubijalo. Nije to bilo zato što mi nije bilo drago zbog njihovog uspjeha. Ruku na srce, zaista sam se radovao njihovom uspjehu. S obojicom sam radio cijelu zimu kako bismo u simulatoru pripremili bolid. Sjetio sam se svih problema koje smo Max i ja imali s bolidom godinu prije, a momčad i ja smo proveli sate u tamnoj sobi gledajući analize podataka, kako bismo osigurali da se bolid vozi savršeno. I kad smo došli na testiranje, dečki se vraćaju sa staze i kažu: ‘Da, u bolidu se osjećamo stvarno odlično’, bio sam jako sretan što se dobro ponaša. Ali samo sam želio biti na stazi s njima.”

“To je bilo najteže razdoblje u mojoj karijeri i zaista sam morao postaviti sebi neka teška pitanja. Morao sam razmišljati više o sebi kao vozaču. Morao sam razmišljati o tome tko želim biti kao osoba. Koliko vozača izgubi svoje mjesto i nikad se ne vrati? Koliko vozača dođe samo na nekoliko sezona i nestane iz Formule 1? Znam da je to okrutan posao. I nisam htio biti taj tip. Onaj kojeg ste zaboravili. Želio sam biti Alex Albon, vozač Formule 1”, izjavio je Tajlanđanin.

Da bi se ostvarili snovi o povratku u toliko voljeni bolid, Albon kaže da je obilazio paddock i dijelio svoj životopis drugim momčadima ne bi li ga netko pozvao da se vrati utrkivanju.

 “Životopis sam napravio u Excelu, zapisao sam vremena krugova i razvrstao podatke prema bojama. Bilo je sve u crvenim, zelenim i žutim tonovima i to je zaista bio ugodan prizor. Bio sam prilično ponosan na to”, dodao je Alex Albon.

I zaista sav njegov trud s pisanjem životopisa je upalio. Za sezonu 2022. Williams ga je angažirao kao zamjenu za Georgea Russella, koji je iste godine napustio momčad i prešao u Mercedes gdje je zamijenio Valtterija Bottasa.

Alexu Albonu će ovo biti druga sezona u momčadi iz Grovea, nakon prošlogodišnje, oskudne sezone, barem što se tiče osvojenih bodova, sezonu je završio kao 19. vozač sa samo četiri osvojena boda. Ove godine će mu društvo praviti Logan Sargeant, rookie s kojim će pokušati dići Williams s dna konstruktorskog poretka.

Tajlanđanin i Amerikanac su uspjeli, zajedničkim snagama, odvesti 439 krugova, tijekom prošlotjednih predsezonskih testiranja, što ih je stavilo na visoko drugo mjesto.  Po vremenu najbržeg kruga, britanska momčad je od svih momčadi najviše napredovala u odnosu na prošlogodišnje testiranje. Što i nije neko iznenađenje jer imaju najviše dopuštenog vremena za testiranja u zračnom tunelu.

Objava Albon: Sjedenje sa strane i gledanje Maxovih i Checovih uspjeha me ubijalo pojavila se prvi puta na GP1.hr | Najbrži hrvatski F1 portal.

Preuzeto s portala GP1 – https://www.gp1.hr/
Author: Stjepan Feketija